نماینده مجلس: کجای جهان یک مدیر مدرسه را به مدیریت استان منصوب می نمایند

به گزارش دوست داشتنی ها، علی رضایی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 6 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری با انتقاد از سوءمدیریت در سطح استان کرمانشاه گفت: انعکاس مسائل استان کرمانشاه در رسانه های محلی حاکی از عمق مسائل مردم در استان است و ضرورت دارد دولت سیزدهم از مردم مظلوم و محروم استان کرمانشاه به دلیل سوءمدیریت و عدم توان تصمیم گیری استاندار عذرخواهی کند.

نماینده مجلس: کجای جهان یک مدیر مدرسه را به مدیریت استان منصوب می نمایند

به گزارش خانه ملت، وی اضافه کرد: ضروری است هر چه سریعتر دولت درصدد جبران مافات عملکرد استاندار برآید که با آزمون و خطا و بکارگیری مدیران بی تجربه، مشکلاتی را برای مردم ایجاد نموده است، برآید. هزینه این مسائل مستقیماً به کیفیت زندگی مردم این استان تحمیل شده است.

نماینده مردم صحنه در مجلس یازدهم خطاب به رئیس جمهور گفت: در چندین مرحله به نمایندگان استان قول دادید که فردی با تجربه و توانمند را در این استان به کار بگیرید، اما به قول خود عمل نکردید و چرا آزمون و خطا را در استان مرزی و مهم کرمانشاه به کار گرفتید و براساس بسیاری از شاخص ها استاندار منصوب شما در حد یک بخشدار نیز نیست و فعالان استان رو رو در روی هم قرار داده و مدیران هر لحظه استرس تودیع خود را با بدترین شیوه دارند و مگر می گردد فردی را مستقیماً از مدیریت یک مدرسه به مدیریت استان انتخاب کرد.

وی تاکید نمود: دولت مکلف است از هر طریق ممکن اعتبار و موقعیت استان را به وسیله انتخاب یک مدیر توانگر و عملگرا باز گرداند، چرا که انتخاب یک استاندار ضعیف امید مردم را نسبت به دولت می خشکاند و به همین دلیل انتظار به کارگیری ابزار های نظارتی را دارند.

منبع: فرارو
انتشار: 6 تیر 1402 بروزرسانی: 6 تیر 1402 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1505

به "نماینده مجلس: کجای جهان یک مدیر مدرسه را به مدیریت استان منصوب می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده مجلس: کجای جهان یک مدیر مدرسه را به مدیریت استان منصوب می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید