حضور وزرای علوم و کشاورزی در مجلس؛ هفته آینده

به گزارش دوست داشتنی ها، خبرگزاری خبرنگاران- وزرای علوم و جهاد کشاورزی هفته آینده برای پاسخ به سوال ملی نمایندگان در صحن علنی مجلس حاضر می شوند.

حضور وزرای علوم و کشاورزی در مجلس؛ هفته آینده

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، مجلس شورای اسلامی هفته آینده طی روز های یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه جلسات علنی خواهد داشت و قرار است در روز سه شنبه وزرای علوم و جهاد کشاورزی به ترتیب به سوال ملی نمایندگان علی آباد کتول و ساری و میان رود پاسخ دهند.

مجلس همچنین در جلسه روز یکشنبه موارد ارجاعی از طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری را به بحث و آنالیز خواهد گذاشت.

آنالیز گزارش کمیسیون صنایع و معادن در خصوص طرح توسعه و پایدار زنجیره فولاد؛ گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شورا ها در خصوص طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات؛ وظایف و انتخابات شورا های اسلامی کشور؛ گزارش کمیسیون صنایع در خصوص طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر اعاده شده از شورای نگهبان و گزارش کمیسیون قضایی در خصوص طرح الحاق دو ماده به کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی از جمله دستور جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

آنالیز لایحه یک فوریتی الحاق یک تبصره به ماده 14 قانون صدور چک؛ طرح یک فوریتی اصلاح ماده الحاقی به قانون مشخص تکلیف استخدامی معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی و وزارت آموزش و پرورش و لایحه نحوه یاری های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از دیگر دستور جلسات علنی مجلس در هفته آینده خواهد بود.

گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در خصوص آنالیز کیفیت تأمین و توزیع نهاده های دامی؛ گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه اصفهان؛ گزارش کمیسیون مالی در خصوص آنالیز مطالعات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و گزارش کمیسیون کشاورزی در خصوص نقض در اجرای قانون تمرکز اختیارات و وظایف بخش کشاورزی از دیگر دستور جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در هفته آینده خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 671

به "حضور وزرای علوم و کشاورزی در مجلس؛ هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور وزرای علوم و کشاورزی در مجلس؛ هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید