جهش تولید لاستیک شاخص در نیمه نخست امسال

به گزارش دوست داشتنی ها، مدیرعامل گروه صنعتی شاخص گفت: گروه صنعتی شاخص پیروز شد درشش ماهه ابتدایی سال جاری، با رشد چشمگیر در فروش و نیز رشد در تولید و سودآوری، رکورد جدیدی را به ثبت برساند.

جهش تولید لاستیک شاخص در نیمه نخست امسال

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از سنندج،مهدی فکری مدیرعامل گروه صنعتی شاخص گفت: گروه صنعتی شاخص (سهامی عام) پیروز شد در 6 ماهه ابتدایی سال جاری، با رشد چشمگیر در فروش و نیز رشد در تولید و سودآوری، رکورد جدیدی را به ثبت برساند.

فکری در ادامه اضافه کرد: به فضل الهی و تلاش های همه پرسنل گروه پیروز شدیم با جهش 185 درصدی، از مرز فروش 34 هزار میلیارد ریال در نیمه اول سال جاری عبور کنیم و بالغ بر 3 هزار و 800 میلیارد ریال سود خالص را نصیب سهامداران نماییم که این میزان سود خالص، نسبت به مدت مشابه سال قبل، بالغ بر 26 درصد رشد داشته است.

او شرح داد: از آبان سال 99 تا انتهای شهریور سال جاری قیمت لاستیک افزایشی نداشته است و حاشیه سود شرکت های تایرساز کشور با کاهش روبرو شده، اما با وجود این رشد بالغ بر 26 درصدی در سود خالص گروه صنعتی شاخص در نیمه اول سال جاری، مهم و قابل توجه بوده و با تلاش و افزایش بهره وری در تمامی سطوح شرکت حاصل شده است.

مدیرعامل گروه صنعتی شاخص گفت: همچنین رشد تولید به نسبت روز های تولید به میزان 6 درصد در 6 ماهه اول سال جاری محقق شد که با تلاش بیش از چهار هزار و 100 نفر پرسنل عزیز گروه صنعتی شاخص در کارخانجات کرمان، کردستان و سیرجان است.

فکری اضافه کرد: با افزایش بی ضابطه و بدون مجوز قیمت لاستیک مخالف هستیم چرا که لاستیک کالایی استراتژیک و مورد نیاز عامه مردم بوده و بایستی ملاحظات خاصی رعایت شود و حتما با صلاحدید و مجوز نهاد های ذیربط باشد و در غیر اینصورت می تواند تبعات جبران ناپذیری در اقتصاد کشور و جامعه بر جای گذارد.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1106

به "جهش تولید لاستیک شاخص در نیمه نخست امسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهش تولید لاستیک شاخص در نیمه نخست امسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید