کامرانی: پتانسیل بالایی در تیم وجود دارد، خوشحالم که بعد از مدت ها به تیم ملی برگشتم

به گزارش دوست داشتنی ها، گارد باتجربه تیم ملی بسکتبال ایران گفت: کار در بازی نخست همواره سخت است، اما رفته رفته بهتر می شویم چون پتانسیل بالایی در تیم وجود دارد.

کامرانی: پتانسیل بالایی در تیم وجود دارد، خوشحالم که بعد از مدت ها به تیم ملی برگشتم

به گزارش خبرنگاران، مهدی کامرانی گارد با تجربه تیم ملی بسکتبال ایران در خصوص پیروزی 82 بر 66 تیمش مقابل بحرین در مسابقات انتخابی جام جهانی 2023 گفت: خیلی خوشحالم که بعد از مدت ها به تیم ملی برگشتم و توانستم یاری کنم. به هر حال همه چیز تازه بود. بازیکنان و مربیان تازه برای هماهنگی، زمان می خواهند تا هم همدیگر را بشناسند.

ملی پوش حرفه ای بسکتبال ایران ادامه داد: در نیمه اول آغاز خوبی نداشتیم چون بدون بازی تدارکاتی وارد مسابقه شدیم. کار در بازی نخست همواره سخت است، اما رفته رفته بهتر می شویم چون پتانسیل بالایی در تیم وجود دارد.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال توضیح داد: ما بازیکنان خوبی داریم و تیم جوان است. نبود صمد نیکخواه و حامد حدادی هم تاثیرگذار بود و ان شاءالله با اضافه شدن آنها هم تیمی متشکل از جوانان و باتجربه ها خواهیم داشت که فوق العاده است.

او در سرانجام صحبت های خود گفت: امیدوارم در آینده این تجربه را به بازیکنان جوان تر انتقال دهیم تا کارهای بزرگی انجام دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 دی 1400 بروزرسانی: 10 دی 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1149

به "کامرانی: پتانسیل بالایی در تیم وجود دارد، خوشحالم که بعد از مدت ها به تیم ملی برگشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامرانی: پتانسیل بالایی در تیم وجود دارد، خوشحالم که بعد از مدت ها به تیم ملی برگشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید