تور قطر: احتیاج قطر به حمایت ایران در برگزاری جام جهانی

به گزارش دوست داشتنی ها، قطر در میزبانی جام جهانی 2022 به حمایت رسانه ای ایران احتیاج دارد.

تور قطر: احتیاج قطر به حمایت ایران در برگزاری جام جهانی

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گفته یوسف ابراهیم المالکی، مدیرعامل خبرگزاری قطر، این کشور به عنوان اولین کشور مسلمان میزبانی جام جهانی را بر عهده گرفته و بدون شک به حمایت رسانه ای ایران در این راه احتیاج جدی دارد.

یوسف ابراهیم المالکی در مورد میزبانی قطر در جام جهانی 2022 بیان نمود که قطر میزبان این مسابقات مهم به عنوان اولین کشور مسلمان خواهد بود و از این جهت احساس غرور می کنیم.

وی در ادامه سخنان خود گفت:

مردم قطر از سال 2010 و از زمانی که میزبانی جام جهانی به آن ها داده شد، از این مساله بسیار هیجان زده هستند و مطمئن باشید تا انتها جام جهانی 2022 این احساس ادامه خواهد داشت.

ایشان در ادامه توضیح داد:

توقع ما از خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه رسمی ایران و سایر رسانه های کشور شما این است که قطر را در راه برگزاری میزبانی جام جهانی؛ کمک دهید و ما را با انعکاس واقعیت ها همراهی کنید.

المالکی که برای شرکت در اجلاس اوآنا به تهران سفر نموده است، بیان نمود که برد و باخت در ورزش طبیعی است و همین مساله باعث جذابیت آن شده است.

چهل و سومین اجلاس هیات اجرایی سازمان خبرگزاری های آسیا و اقیانوس آرام (اوآنا) به میزبانی خبرگزاری جمهوری اسلامی از دوشنبه در تهران برگزار می گردد.

سازمان خبرگزار ی های آسیا و اقیانوس آرام (اوآنا) با هدف تسهیل اطلاع رسانی میان کشورهای این منطقه با حمایت یونسکو در سال 1961 تاسیس شده است و اکنون از 35 کشور منطقه آسیا و اقیانوس آرام 44 خبرگزاری عضو دارد.

منبع: کجارو / ایرنا
انتشار: 1 فروردین 1401 بروزرسانی: 1 فروردین 1401 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1238

به "تور قطر: احتیاج قطر به حمایت ایران در برگزاری جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور قطر: احتیاج قطر به حمایت ایران در برگزاری جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید