پلمب 9 واحد صنفی متخلف در مراغه

به گزارش دوست داشتنی ها، فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به اجرای طرح پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: در این راستا 9 واحد صنفی متخلف پلمب و از ادامه فعالیت آن ها جلوگیری شد.

پلمب 9 واحد صنفی متخلف در مراغه

به گزارش خبرنگار از ،سرهنگ اللهوردیان فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به اجرای طرح پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: در این راستا 9 واحد صنفی متخلف پلمب و از ادامه فعالیت آن ها جلوگیری شد.

سرهنگ اللهوردیان افزود: در راستای اجرای این طرح و با مشارکت اداره نظارت بر اماکن عمومی و شبکه بهداشت و اصناف شهرستان، 38واحد صنفی در شهر مورد بازدید قرار گرفت.

او گفت: در بازدید های به عمل آمده، 9واحد صنفی به علت عدم رعایت موارد بهداشتی و تخطی از قوانین و ضوابط اماکن عمومی و صنفی و رعایت نکردن مصوبه ستاد پیشگری و مبارزه با ویروس کرونا پلمب شدند.

اللهوردیان افزود: بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان مراغه تمامی واحد های صنفی موظف به رعایت قوانین صنفی و بهداشتی و مصوبات این ستاد هستند.

او با تاکید بر تداوم و تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی به ویژه عدم رعایت مسائل بهداشتی و یا احتکار اقلام بهداشتی و درمانی، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

شهرستان مراغه با حدود 268 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار گرفته است.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 181

به "پلمب 9 واحد صنفی متخلف در مراغه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمب 9 واحد صنفی متخلف در مراغه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید