ناتو احتمالا علیه استقرار موشک های هسته ای در اروپا موضع بگیرد

به گزارش دوست داشتنی ها، پایگاه دیفنس نیوز گزارش داد، سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) ممکن است رسما در آستانه نشست روسای جمهوری آمریکا و روسیه با استقرار موشکهای هسته ای مستقر در زمین در اروپا مخالفت کند.

ناتو احتمالا علیه استقرار موشک های هسته ای در اروپا موضع بگیرد

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

یک مقام در سنای آمریکا و یک مقام اروپایی به این پایگاه آنلاین گفته اند که چنین رویکردی برای انتشار بعد از نشست روز دوشنبه ناتو در پیش نویس اعلامیه آمده است.

به گزارش دیفنس نیوز، این گام احتمالی از سوی ناتو احتمالا با هدف کاهش تنشها با روسیه و فراهم آوردن زمینه برای تبادل نظر بر سر کنترل تسلیحاتی در نشست 16 ژوئن در ژنو است.

نشست آینده ناتو 14 ژوئن در بروکسل برگزار میشود. انتظار میرود مشارکت نمایندگان در مورد روسیه، چین، تغییر اقلیمی و دیگر مسائل به بحث و رایزنی بپردازند.

جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا و بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس یک بیانیه مشترک پس از نشست روز پنجشنبه خود منتشر کردند. آنها در آن بار دیگر تعهد خودشان را به کنترل تسلیحاتی موثر با هدف ایجاد جهانی عاری از تسلیحات هسته ای بیان داشتند.

پیشتر هم جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفت، انتظار میرود بایدن و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در 16 ژوئن درباره طیفی از مسائل دوجانبه در ارتباط با ثبات استراتژیک و کنترل تسلیحاتی صحبت نمایند.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 تیر 1400 بروزرسانی: 17 تیر 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 932

به "ناتو احتمالا علیه استقرار موشک های هسته ای در اروپا موضع بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناتو احتمالا علیه استقرار موشک های هسته ای در اروپا موضع بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید