مجوز تاسیس صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی صنایع خلاق به تصویب رسید

به گزارش دوست داشتنی ها، مجوز تاسیس صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی صنایع خلاق در چهل و هفتمین جلسه کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری صادر شد.

مجوز تاسیس صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی صنایع خلاق به تصویب رسید

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دبیرخانه کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری، چهل و هفتمین جلسه کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری با حضور منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، علی وحدت دبیر کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری و رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی و دیگر اعضا برگزار گردید که در این جلسه مجوز تاسیس صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی صنایع خلاق صادر شد.

صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی صنایع خلاق با هدف تبدیل شدن به مرجع اصلی و بزرگترین ارائه دهنده خدمات اقتصادی و سرمایه گذاری در زمینه فناوری های نرم و هویت ساز، صنایع خلاق و فرهنگی در سطح کشور راه اندازی شده است.

توسعه سرمایه گذاری در حوزه صنایع نرم، هویت ساز، خلاق و فرهنگی، توسعه صنایع فرهنگی بر اساس اولویت های فرهنگی ایرانی و اسلامی، افزایش سهم فراوریات ملی و صادرات محصولات و خدمات نسبت به سایر صنایع و محصولات کشور، افزایش ضریب نفوذ نوآوری و فناوری در فراوری محصولات و ارائه خدمات در حوزه فعالیت صندوق، ایجاد و توسعه زیرساخت لازم برای تسهیل و تسریع فرایندهای صادراتی و جذب سرمایه خارجی در دامنه فعالیت صندوق و ارتقا و بهره برداری از سرمایه های متخصص انسانی کشور در حوزه فن آوری های نرم از ماموریت های این صندوق بشمار می رود.

این صندوق برنامه دارد تا خدماتی چون اعطای انواع تسهیلات اقتصادی، عاملیت و مدیریت اقتصادی وجوه اداره شده، خدمات توسعه بازار و مشارکت و سرمایه گذاری خطرپذیر را به متقاضیان ارائه کند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 259

به "مجوز تاسیس صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی صنایع خلاق به تصویب رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز تاسیس صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی صنایع خلاق به تصویب رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید