زلزله چه ساختمان هایی را خراب نمی کند!

به گزارش دوست داشتنی ها، ویدئویی از تأثیر زلزله بر روی دو ساختمان که یکی از آن ها مجهز به تجهیزات ضدزلزله است را می توانید مشاهده کنید.

زلزله چه ساختمان هایی را خراب نمی کند!

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگار، زلزله همواره و در تمام دوره های زندگی بشر هیچگاه برای انسان قابل پیش بینی نبوده و همین موضوع باعث ایجاد ترس بیشتری نسبت به آن می گردد. این بلای طبیعی که بر اثر آزاد شدن انرژی پوسته زمین و حرکت گسل ها اتفاق افتاده و معمولا پیش لرزه و پس لرزه هایی را نیز به همراه دارد، تا به امروز ویرانی های زیادی را در نقاط مختلف دنیا به جا گذاشته است که از مهم ترین و نزدیک ترین آن می توان به زلزله کرمانشاه در آذر ماه 96 اشاره نمود.

این اواخر نیز شاهد زلزله هایی در استان تهران بوده ایم که منشأ آن گسل مشا معرفی شده، گسلی در نزدیکی دماوند، که شرایط این شهر را قرمز و حتی اهالی شهرستان های استان تهران را نیز نگران نموده است. هرچند که نمی توان زلزله را پیش بینی کرد اما قطعا می توان با انجام اقداماتی چون مقاوم سازی ساختمان ها از افزایش آمار تلفات و ویرانی ها جلوگیری کرد.

در ادامه این خبر، ویدئویی را مشاهده می کنید که به خوبی تفاوت ساختمانی مقاوم شده در برابر زلزله را با نوع معمولی آن نشان می دهد:

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 221

به "زلزله چه ساختمان هایی را خراب نمی کند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زلزله چه ساختمان هایی را خراب نمی کند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید