جاذبه های دیدنی شهر ساگی پو

به گزارش دوست داشتنی ها، ساگی پو، یکی از جزایر زیبا و شگفت انگیز در کشور کره جنوبی است که به عنوان یکی از مقاصد گردشگری برجسته در شرق آسیا شناخته می گردد. در این مقاله قصد داریم شما را با جاذبه های دیدنی شهر ساگی پو در کره جنوبی آشنا کنیم.

جاذبه های دیدنی شهر ساگی پو

اگر قصد رفتن به کشور آسیایی کره جنوبی را دارید، آژانس گردشگری خبرنگاران با ارائه تور کره جنوبی شما را همراهی می نماید.

معرفی 7 مورد از جاذبه های دیدنی شهر ساگی پو

ساگی پو به عنوان یک جزیره دریایی با جنگل های سبز و تنوع فرهنگی منحصر به فرد خود، یک دنیایی مجذوب کننده و خیره کننده را برای بازدیدکنندگان فراهم می نماید. در ادامه به آنالیز 7 مورد از مکان های دیدنی شهر ساگی پو می پردازیم. شهر سئول مقصدی مجذوب کننده برای کسانی که قصد دارند به کره جنوبی سفر کنند، می باشد. قبل از رفتن به این شهر با جاذبه های گردشگری سئول آشنا شوید.

1. قله سانگ سان ایل چول بونگ

قله سانگ سان ایل چول بونگ، 5000 سال پیش در دهانه آتشفشان از انفجار در زیر آب ساحل کم عمق منتج شده است. خاکسترهای آتشفشان به شکل تاج روی هم انباشته شده اند و این دهانه آتشفشان از دور شبیه سدی بسیار بزرگ می باشد. در آن موقع وقتی دهانه آتشفشان تشکیل شد، این مکان یک جزیره بود. در ضمن به دلیل ته نشینی، اکنون به خشکی متصل شده است. این قله، هنوز به دلیل چشم انداز مهیج آن در طلوع خورشید مشهور می باشند که یکی از جاذبه های دیدنی شهر ساگی پو است.

2. ساپچی کجی

این جاذبه دیدنی شهر ساگی پو حدود 2 کیلومتر از ساحل سین یانگ به سمت دریا امتداد یافته است و برای لذت بردن از چشم انداز ساحل آبی و قله با شکوه سئونگ سان ایده آل می باشد. در ساپجی کجی، یک صحنه از سریال تلویزیونی کره ای فیلم برداری شده است. خانه دنج بالای تپه که شبیه خانه شیرینی زنجبیلی است، افسانه ای می باشد، که هر بازدیدکننده ای از آن محل لذت خواهد برد.

3. سرزمین ایل چول

در سرزمین ایل چول پارک هر چیزی از جمله غار میچیون گول، باغ گیاهی و روستای محلی وجود دارد. این جاذبه دیدنی شهر ساگی پو سنگ های بسیار جالب را بیرون از نمایشگاه، در معرض دید گذاشته است که شامل مجسمه های سنگین می باشد و نقل شده است که کسانی که آن را لمس کنند مانند دلهاروبانگ و مجسمه سنگی منحصر بفرد جزیره جیجو تا سئوک (یک سنگ آرزو برای کسانی که آرزوی داشتن فرزند را دارند) خوش شانسی به ارمغان می آورند.

4. اریوم جزیره جیجو

جزیره جیجو به دهانه های آتشفشانی اشاره دارد که به وسیله فعالیت کوه هالاسان که یکی از جاذبه های گردشگری جیجو است، به وجود آمده است. حدود 360 اریوم وجود دارد که در سرتاسر این جاذبه دیدنی شهر ساگی پو پخش شده اند و چشم انداز منحصر بفردی را به وجود آورده اند . این اریوم ها نسبتاً کم عمق می باشند که کوه نوردی در آنها آسان است و منظره ها 360 درجه اطراف آن ها را به خوبی نشان می دهد که شامل جئومیون اوریوم، یک مکان میراث دنیای یونسکو، یانگ نونی اریوم، دارانگ شی اوریوم، آبیو اریوم، دهانه آتشفشان سان گیوم بوری و چندین دهانه آتشفشانی می باشد و برای زیبایی آن ها بازسازی شده اند.

5. موزه چای اسال لوگ

موزه چای اسال لوگ در ورودی مزرعه چای سبز واقع شده است که تاریخچه چای کره و بعلاوه ترکیبات، لوازم و سرویس های زیبای چای خوری را که از سراسر دنیا جمع آوری شده اند به نمایش می گذارد. بازدیدکنندگان می توانند چای های اسال لوگ، سرویس چای خوری و تزئینی را از مغازه های چای فروشی این مکان دیدنی شهر ساگی پو خریداری کنند و از بستنی های خوشمزه و رول کیک های کافه موزه، لذت ببرند.

6. جزیره مارادو

جزیره مارادو آخرین جزیره در قسمت جنوب کره جنوبی می باشد. به مرور زمان، نسیم های دریایی سنگ های جزیره را به صورت سازه ها و صخره های منحصر بفرد حجاری کرده اند و بیشتر ساحل از بازالت سیاه پوشیده شده است. قدم زدن در این جاذبه دیدنی شهر ساگی پو حدود یک یا دو ساعت طول می کشد و کشتی های در حال رفت و آمد، چشم انداز با شکوهی از دریای جزیره جیجو را ارائه می دهند که چشم انداز محبوب جزیره شده است. جاجانگ میون و جام بانگ که از غذاهای دریایی می باشند در این جزیره هواداران بسیاری دارند.

7. مرکز توریستی جانگ میون

این مجتمع در سئوگ ویپو سی در چشم انداز ساحل زیبای اطراف جانگ میون دونگ واقع شده است. این مجتمع گردشگری چند منظوره، جایگاه هتل های مجلل، استراحتگاه ها، مراکز همایش و جاذبه هایی از قبیل پارک های خارق العاده، باغ ها از جمله باغ یئومیجی، موزه آفریقا و غیره می باشد. بعلاوه یکی از مهمترین آبشارهای جزیره جیجو، آبشار چئون جیون می باشد که از پای کوه جاری می گردد و در سه مرحله به دریا می ریزد. اطلاعات بیشتر گردشگری در مرکز اطلاعات گردشگری در ورودی استراحتگاه در دسترس می باشد.

منبع:

https://en.wikipedia.org/wiki/List-of-islands-of-South-Korea

منبع: ژیوار
انتشار: 6 آبان 1402 بروزرسانی: 6 آبان 1402 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1539

به "جاذبه های دیدنی شهر ساگی پو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های دیدنی شهر ساگی پو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید