رتبه بندی معلمان باید از اول مهر 1400 اجرا گردد

به گزارش دوست داشتنی ها، تهران (پانا) - نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت نظر مجلس این است که مصوبه رتبه بندی معلمان از اول مهر 1400 اجرا و 3 ماه گذشته نیز حتماً شامل رتبه بندی گردد.

رتبه بندی معلمان باید از اول مهر 1400 اجرا گردد

علیرضا سلیمی در گفت وگو با پانا ضمن اشاره به تصویب لایحه رتبه بندی معلمان در مجلس، اظهار کرد: مجلس پس از 10 سال رتبه بندی معلمان را تصویب کرد که کار بزرگ و قدم مهمی بود که برداشته شد. دولت یازدهم و دوازدهم هشت سال در این راستا مقاومت کرد و هیچ گاه از نظر اقتصادی موافقت نکرد.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس اضافه کرد: دولت سیزدهم گام اول در این خصوص را برداشت. البته شرایط کنونی کشور سخت است اما با تمام وجود دولت سیزدهم با این امر موافقت کرد و مجلس گام اول را برداشت. امیدواریم پس از تصویب در شورای نگهبان، دولت هرچه سریع تر رتبه بندی را اجرایی کند، هیأت های ممیزی را در استان ها تشکیل دهد و سریعاً در جهت اجرای آن اقدام کند.

وی بیان نمود: نظر مجلس نیز این است که از اول مهر 1400 رتبه بندی انجام گردد یعنی سه ماه گذشته نیز حتماً باید شامل رتبه بندی گردد.

سلیمی در پاسخ به این سوال که چند نفر مشمول مصوبه رتبه بندی معلمان می شوند، گفت: عدد و آمار را در اختیار ندارم اما همه اشخاصی که معلم هستند؛ چه کسانی که امروز معلم هستند و چه افرادی که معلم بودند و امروز در بخش های اداری مشغول هستند مشمول این مصوبه می شوند.

وی در مورد حداقل دریافتی معلمان نیز اضافه کرد: پایه ای سال جاری به حقوق اضافه می گردد و براساس رتبه ای که معلمان اخذ نموده اند، از 10 تا 50 درصد به صورت متغیر به حقوق اضافه خواهد شد؛ براساس رتبه ای که معلمان اخذ نموده اند افزایش حقوق خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1178

به "رتبه بندی معلمان باید از اول مهر 1400 اجرا گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رتبه بندی معلمان باید از اول مهر 1400 اجرا گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید