آل کثیر شماره دو از عیسی می گوید خبرنگاران

به گزارش دوست داشتنی ها، کوشش زیاد و دوندگی 90 دقیقه ای علی آل کثیر برای نساجی نتیجه بخش بود و آن ها یک پیروزی مهم در مسجدسلیمان به دست آوردند.

آل کثیر شماره دو از عیسی می گوید خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، علی آل کثیر در خصوص پیروزی دو بر صفر نساجی مازندران در مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: ما چیزی برای از دست دادن نداشتیم و فقط برای سه امتیاز رفته بودیم. از همان دقیقه اول بازی را در دست گرفتیم و تمام کوششمان را می کردیم که دروازه نفت را باز کنیم. خدا را شکر در نیمه دوم توانستیم گل بزنیم و گل دوم را هم زدیم و دو بر صفر بازی را بردیم. بازی تقریباً سختی بود. من خودم به عنوان یک خوزستانی به هوای گرم آنجا عادت دارم ولی بچه ها عادت نداشتند. خود من خیلی وقت است به خوزستان نرفتم و نفسم آنجا گرفت. واقعا خیلی گرم و فشار زیادی روی ما بود. با همه این ها توانستیم بازی را ببریم.

او در خصوص پاس گلی که به فرزاد زامهران داد ادامه می دهد: خدا را شکر بعد از چند مدت تمرین با بچه ها هماهنگ شدیم. انشالله روز به روز هماهنگ تر و بهتر می شویم. در شرایطی هستم که خیلی دوست دارم گل بزنم ولی اولویت تیم است و انشالله تیم ما ببرد. هر وقت خدا بخواهد گلزنی قسمت ما هم می گردد. مهاجم نساجی مازندران در خصوص قضاوت داور در ملاقات با نفت بیان کرد: داوری خیلی خوبی بود. آقای اکبریان واقعا با جرئت سوت زد. جا دارد از او تشکر کنیم زیرا به تمام صحنه ها نزدیک بود و خیلی خوب داوری کرد.

آل کثیر در خصوص ملاقات با پرسپولیس می گوید: بازی سختی مقابل تیم پر مهره پرسپولیس داریم. آنها نایب قهرمان آسیا هستند و کل ایران این را می دانند که پرسپولیس یک تیم خیلی قوی است ولی ما به این مسائل فکر نمی کنیم که ترسی در دلمان جا کنیم و مقابل پرسپولیس هم برای سه امتیاز بازی می کنیم. شک نکنید هر چه داریم در زمین می گذاریم که از پرسپولیس امتیاز بگیریم. در کل بازی سختی در تهران و استادیوم آزادی داریم. انشالله که بتوانیم از این ملاقات دست پر برگردیم.

علی که پسر عموی عیسی آل کثیر مهاجم جنجالی پرسپولیس است از بازی مقابل او چنین می گوید: خدا را شکر که محرومیت عیسی تمام شده و برگشته است. او بازیکن خیلی خوب و سخت کوشی است. در روزهایی که محروم بود دیدم که چقدر کوشش و تمرین می کرد و چقدر زحمت می کشید که بدنش افت نکند و سعی در حفظ آمادگی اش داشت تا زمانی که برگشت بتواند به تیمش یاری کند. قبل از اینکه به پرسپولیس بپیوندد من زحمات و تمرین هایش را دیدم. عیسی خیلی زجر کشید تا به این جا رسید. انشاالله بیشتر از این پیروز باشد. امیدوارم بازی خوبی ارائه دهیم و تماشاگر پسند باشد که دو طرف راضی باشند و ما بتوانیم طرفداران نساجی را خشنود کنیم.

آل کثیر در خاتمه در پاسخ به این سوال که نساجی در لیگ بیستم می ماند یا خیر اضافه نمود: شک نکنید که نساجی در لیگ می ماند. ما تمام کوششمان را می کنیم تا تیم را نگه داریم و با یاری و همدلی بچه ها و پشتکار کادرفنی و آقای الهامی به امید خدا تیم را نگه می داریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 813

به "آل کثیر شماره دو از عیسی می گوید خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آل کثیر شماره دو از عیسی می گوید خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید