خبرنگاران یک میلیارد ریال برای برطرف مشکل کم آبی روانسر هزینه شد

به گزارش دوست داشتنی ها، کرمانشاه- خبرنگاران- مدیر آب و فاضلاب روانسر گفت: برای برطرف مشکل کم آبی شهر روانسر و روستاهای قلانجه و مسکین آباد یک میلیارد ریال هزینه شد.

خبرنگاران یک میلیارد ریال برای برطرف مشکل کم آبی روانسر هزینه شد

غفار صالحی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، افزود: باتوجه به افزایش جمعیت روانسر، افزایش گرما در تابستان و کاهش آب چاه ها، این شهر 30 لیتر در ثانیه کمبود آب داشت و نارضایتی ها از کمبود آب افزایش پیدا کرد.

وی ادامه داد: با پیگیری های فرماندار روانسر و مساعدت ها و دستور ویژه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، تجهیز و بازنگری چاه شماره 2 منبع تامین آب روانسر در دستور کار نهاده شد.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان روانسر اظهار کرد: با با نصب الکتروموتور و پمپ شناور، میزان آبدهی این چاه از 60 لیتر در ثانیه به 80 لیتر افزایش پیدا کرد.

صالحی با بیان اینکه اکنون 150 لیتر در ثانیه آب در شهر روانسر و روستاهای قلانجه و مسکین آباد توزیع می گردد، افزود: آب شرب شهر روانسر و این روستاها از 2 حلقه چاه تامین می گردد.

وی افزود: هم اکنون مشکل کمبود آب آشامیدنی در شهر روانسر و روستاهای زیرپوشش وجود ندارد و انتظار می رود شهروندان و مشترکان با استفاده بهینه از منابع آبی و صرفه جویی در آن بیشتر این امور را کمک نمایند تا تابستان بدون تنش کم آبی را سپری کنیم.

شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 367

به "خبرنگاران یک میلیارد ریال برای برطرف مشکل کم آبی روانسر هزینه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران یک میلیارد ریال برای برطرف مشکل کم آبی روانسر هزینه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید