خبرنگاران نمایش اینترنتی فیلم خمره در سایت کانون

به گزارش دوست داشتنی ها، تهران- خبرنگاران- فیلم خمره به کارگردانی ابراهیم فروزش از تولیدات کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان روز آدینه، 23 اسفند روی پرتال اینترنتی کانون، بر اساس طرحی که تا انتها تعطیلی مدارس به دلیل شیوع کرونا تداوم خواهد داشت و پیک امید نام دارد، قرار خواهد گرفت.

خبرنگاران نمایش اینترنتی فیلم خمره در سایت کانون

به گزارش روز پنجشنبه اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، کانون پرورش فکری هر روز صبح یکی از فراوریات سینمایی یا تئاترهایش را در پرتال اینترنتی خود منتشر می نماید. به همین منظور فیلم خمره به کارگردانی ابراهیم فروزش در روز آدینه، 23 اسفند 1398 به نمایش در می آید.

فیلم تحسین شده خمره که در سال 1370 ساخته شده و جوایز متعددی به دست آورده است بر اساس کتابی با همین نام به نویسندگی هوشنگ مرادی کرمانی از انتشارات کانون ساخته شده است. جایزه یوزپلنگ طلایی از جشنواره فیلم لوکارنو از مهم ترین جوایزی است که این فیلم به دست آورده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: خمره آب مدرسه ای در حاشیه کویر می شکند. بچه ها بی آب می مانند. کوشش معلم برای به دست آوردن خمره ای دیگر بی نتیجه می ماند. زنی از اهالی روستا تصمیم می گیرد که این مشکل را حل نماید و همچنین او باعث می گردد تا مدرسه، صاحب خمره نو گردد.

هر کدام از این فراوریات به مدت 24 ساعت روی خروجی این پرتال اینترنتی به نشانی www.omid.kpf.ir به صورت رایگان قابل دسترس است.

کلانتری غیرانتفاعی به کارگردانی زنده یاد یداله صمدی و هامون و دریا به کارگردانی ابراهیم فروزش از روزهای 21 و 22 اسفند 1398 از ساعت 9 صبح روی پرتال اینترنتی قرار گرفتند.

بر اساس این خبر، در این روزها که شاهد شیوع بیماری کرونا در کشور هستیم و به دلیل تعطیلی مدارس، مهد کودک ها و مراکز فرهنگی هنری، بچه ها و نوجوانان باید در خانه ها و در کنار والدین خود حضور داشته باشند، با کوشش داوطلبانه مربیان کانون محتواهایی در حوزه های فرهنگی، هنری، ادبی و سرگرمی فراوری و در اختیار خانواده ها قرار می گیرد.

همچنین گزیده ای از انیمیشن ها، فیلم ها و کتاب های کانون به صورت رایگان برای استفاده خانواده ها منتشر شده است.

علاقه مندان می توانند برای دسترسی به پیک امید کانون به پایگاه www.omid.kpf.ir مراجعه یا با هشتگ های #در-دل-دارم-امید،#کانون-امید، #پیک-امید و #برای-حال-خوب این آثار و فیلم ها را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایند.

بر همین اساس این طرح، تا انتها تعطیلی مدارس به دلیل شیوع کرونا تداوم خواهد داشت. پیک امید فعالیت داوطلبانه و جهادی مربیان کانون در شرایط بحران و خدمات رسانی به بچه ها و نوجوانان است که در فضای مجازی دنبال می گردد.

همچنین ارائه نسخه الکترونیکی بیش از 300 عنوان کتاب و 20 عنوان کتاب صوتی کانون در سایت اینترنتی کانون از 17 اسفند شروع شده است و به مدت یک هفته به صورت رایگان ادامه دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 90

به "خبرنگاران نمایش اینترنتی فیلم خمره در سایت کانون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نمایش اینترنتی فیلم خمره در سایت کانون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید