برگزاری بیش از 170 کارگاه تخصصی در کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان اصفهان

به گزارش دوست داشتنی ها، مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان اصفهان گفت: در تابستان 1400 بیش از 170 کارگاه تخصصی در زمینه های مختلف در استان اصفهان برگزار می گردد.

برگزاری بیش از 170 کارگاه تخصصی در کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان اصفهان

سید محمد قلمکاریان مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان اصفهان در مصاحبه با خبرنگار از ،ضمن تبریک دهه مبارک کرامت گفت: در تابستان 1400 بیش از 170 کارگاه تخصصی فرهنگی، هنری، علمی، ادبی و دینی برگزار می گرددکه بچه ها، نوجوانان و خانواده ها از تاریخ 29 خرداد الی 13 تیر ماه می توانند ثبت نام نمایند.

او اضافه نمود:سال جاری طرح هاتف (راهنمایی استعداد ها و توان افزایی فرهنگی) را اجرا می کنیم که این طرح برنامه ریزی استعداد یابی و استعداد پروری بچه ها و نوجوانان است. بچه ها و نوجوانان با حضور در کارگاه های عمومی و تخصصی مشاهده رفتار می شوند تست گرفته میگردد و استعداد های علمی، ادبی، فرهنگی، علمی و دینی شناسایی و به صورت تخصصی با آن ها کار میگردد.

قلمکاریان با اشاره به برگزاری بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی گفت: این جشنواره در سه بخش دختران و پسران 12 تا 18 سال، زنان و مردان 18 سال به بالا و مادربزرگ ها و پدربزرگ ها برگزار می گردد. در بخش قصه زندگی من متقاضیان می توانند با فراوری فیلم 90 ثانیه ای در دو محور من و کرونا و دیروز غرورآفرین، فردای افتخار آفرین فراوری و به دبیرخانه ارسال نمایند.

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان اصفهان توضیح داد: مهرواره سرود سرایش، نمایش کوچ، در راستا آینده، معرفی مشاغل، هنر های تجسمی نقش ها و نگاره ها، ستاره های بی نشان، طنز خنده باران، فراخوان نمایش و نمایشنامه خوانی، نامه ات به دستم رسید و 8 سال دلدادگی از جمله مهرواره های برگزار شده در سال 99 است. تقریباً 20 نمایشگاه مجازی در این سال داشتیم و 20 جلد کتاب را در زمینه کودک و نوجوان رونمایی کردیم.

او اضافه نمود: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 30 خرداد ماه اعلام شده است و تا به امروز 385 اثر به دبیرخانه ارسال شده است. از طرفی قرار است در سال 1400 مرکز تخصصی بازی را تأسیس کنیم. بازی اسباب بازی و تفریح سازنده اهداف این مرکز خواهد بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان اصفهان ادامه داد: امیدوارم بتوانیم یک نمایشگاه و موزه برای عروسک ها هم داشته باشیم. کانون این آمادگی را اعلام نموده است که موزه عروسک ها را در حمام وزیر تأسیس کند. این موزه اولین موزه عروسک ها خواهد بود.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1011

به "برگزاری بیش از 170 کارگاه تخصصی در کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری بیش از 170 کارگاه تخصصی در کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید