خبرنگاران تعمیر و بازسازی تجهیزات پزشکی مستهلک هلال احمر

به گزارش دوست داشتنی ها، قم ـ خبرنگاران ـ معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر قم گفت: تجهیزات پزشکی مستهلک از قبیل تخت های بیمارستانی و ویلچرهای بانک تجهیزات پزشکی امانی هلال احمر قم تعمیر و بازسازی می شوند.

خبرنگاران تعمیر و بازسازی تجهیزات پزشکی مستهلک هلال احمر

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش سه شنبه شب روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم، امیرحسین علیمردانی، با اشاره به همکاری داوطلبان در تمامی فعالیت های بانک تجهیزات پزشکی امانی به صورت داوطلبانه و خیرخواهانه گفت: تجهیزات پزشکی موجود در این بانک از قبیل تخت بیمارستانی، ویلچر، عصا، واکر، ساکشن، کپسول اکسیژن، دستگاه اکسیژن ساز و فیزیوتراپی و اقلام دیگر به همت افراد نیکوکار و یاری های داوطلبان استان تهیه و در اختیار مراجعان و بیماران احتیاجمند به صورت رایگان و امانی قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: سازمان ها برای تحقق اهداف، انجام عملیات و بقای خود باید از جنبه های مختلف، مورد حمایت و پشتیبانی قرار گیرند؛ این پشتیبانی مربوط به عناصر اساسی مورد احتیاج سازمان یعنی منابع انسانی و اقتصادی، سرمایه ای، اطلاعات فیزیکی (ساختمان، فضای کار، تاسیسات، تجهیزات، مواد و اقلام) است و برای تامین، تدارک و انجام هر یک از این امور حوزه های گوناگون پشتیبانی در سازمان ها به وجود آمده است.

وی به نقش برادران داوطلب در طرح بانک تجهیزات پزشکی امانی به عنوان واحد پشتیبانی اشاره نمود و گفت: برادران داوطلب در این بانک به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و در راستای پیشبرد اهداف این طرح؛ اقدام به تعمیر و بازسازی وسایل مستهلک از جمله تخت های بیمارستانی و ویلچرهای خارج شده از چرخه کردند تا آنان را دوباره به چرخه اهدا بازگردانند.

علیمردانی توضیح داد: بانک تجهیزات پزشکی امانی در راستای تحقق اهداف بشردوستانه هلال احمر و به منظور برطرف آلام آسیب دیدگان و یاری به امر بهبود و سلامت بیماران احتیاجمند راه اندازی شده است.

مردم می توانند یاری های نقدی خود را به شماره حساب 4978644020 بانک ملت با شناسه اختصاصی 350008054109 واریز نمایند و یا تجهیزات پزشکی خریداری شده و یا بلااستفاده در خانه های خود را به منظور شرکت در این امر خداپسندانه به واحد تجهیزات پزشکی امانی مستقر در جمعیت هلال احمر، به نشانی؛ قم، خیابان شهید لواسانی (ساحلی)، نبش کوچه 7 تحویل دهند و یا در قم با تلفن 37708184 با پیش شماره 025 تماس بگیرند.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 649

به "خبرنگاران تعمیر و بازسازی تجهیزات پزشکی مستهلک هلال احمر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تعمیر و بازسازی تجهیزات پزشکی مستهلک هلال احمر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید