حمله تند کیهان به روحانی

به گزارش دوست داشتنی ها، روزنامه کیهان نوشت: روحانی به خوبی می داند که به عنوان یکی از نامحبوب ترین و ناموفق ترین سیاستمداران همه ادوار تاریخ ایران، در میان مردم، گوشی برای شنیدن حرف هایش وجود ندارد و ملت به خوبی می فهمند که هدف او از طرح چنین سرپوش گذاشتن بر فاجعه ای است که آفریده، نه بیان حقیقت و واقعیت.

حمله تند کیهان به روحانی

رئیس جمهور سابق در حالی کوشش نموده با لفاظی و بازی با کلمات کارنامه فاجعه بار دولت خود را بزک نموده و به خورد افکار عمومی دهد که مردم نتیجه 8 سال سوءمدیریت، بی تدبیری و ناکارآمدی او را با گوشت و پوست و استخوان خود لمس نموده اند و به این زودی ها فراموش نخواهند کرد.

کارنامه فاجعه بار او با لفاضی و بازی با کلمات تحریف شدنی نیست و حتما فراموش ننموده که در دوره 8 ساله ریاست او بر دستگاه اجرایی کشور نارضایتی های عمومی از بی کفایتی و ناکارآمدی دولتش در بین اقشار و طبقات مختلف جامعه به اوج خود رسید بود و مردم از بحران سازی های دولت او حتی در جزئی ترین مسائل کشور به ستوه آمده بودند.

او بعلاوه به خوبی می داند که به عنوان یکی از نامحبوب ترین و ناموفق ترین سیاستمداران همه ادوار تاریخ ایران، در میان مردم، گوشی برای شنیدن حرف هایش وجود ندارد و ملت به خوبی می فهمند که هدف او از طرح چنین سرپوش گذاشتن بر فاجعه ای است که آفریده، نه بیان حقیقت و واقعیت.

منبع: فرارو
انتشار: 18 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1402 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1482

به "حمله تند کیهان به روحانی" امتیاز دهید

1 کاربر به "حمله تند کیهان به روحانی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله تند کیهان به روحانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید