گزافه گویی ضد ایرانی ترامپ در واپسین روزهای حضور در قدرت

به گزارش دوست داشتنی ها، خبرگزاری خبرنگاران-رئیس جمهوری آمریکا در واپسین روزهای حضور خود در قدرت، ادعا کرد که راکت های شلیک شده به سفارت آمریکا در بغداد، منشا ایرانی دارد.

گزافه گویی ضد ایرانی ترامپ در واپسین روزهای حضور در قدرت

به گزارش خبرنگاران، دونالد ترامپ شامگاه چهارشنبه پس از آنکه کشورش روز گذشته در شورای امنیت سازمان ملل متحد، شکست دیگری را تجربه کرد و آشکارا تایید شد که ادعاهای ضد ایرانی آمریکا خریداری ندارد، چنین پیغام توئیتری منتشر کرد.

وی نوشت: سفارت ما در بغداد روز یکشنبه مورد اصابت چند راکت نهاده شد. سه راکت در پرتاب شکست خوردند. حدس بزنید اهل کجا هستند: ایران.

رئیس جمهوری آمریکا ادامه داد: اکنون زمزمه حملات اضافی علیه آمریکایی ها را در عراق می شنویم. چند توصیه سالم محبت آمیز به ایران: اگر یک آمریکایی کشته گردد، من ایران را مسئول می دانم. خوب فکر کنید.

سفارت آمریکا در بغداد شامگاه یکشنبه هدف حمله راکتی نهاده شد. پایگاه خبری صابرین نیوز گزارش داد که 11 راکت به سفارت آمریکا در بغداد اصابت نموده است. اما مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق اظهار داشت که هشت راکت به سمت منطقه الخضراء در بغداد شلیک شد و خساراتی به منازل مسکونی در القادسیه وارد آورد.

این سفارتخانه پس از حمله راکتی یکشنبه شب در بیانیه ای اظهار داشت: راکت هایی که منطقه بین المللی را هدف گرفت، پاسخ سامانه های دفاع هوایی سفارتخانه را به همراه داشت. بر اساس بیانیه صادر شده از سفارت آمریکا، خسارات اندکی بر اثر این حمله به ساختمان این سفارتخانه وارد آمد؛ اما این حمله تلفات جانی برجای نگذاشت.

گزافه گویی و تهدید ترامپ علیه ایران در حالی است که کنث مک کنزی، فرمانده نیروهای ترویست آمریکایی در منطقه غرب آسیا مدعی شده که واشنگتن به دنبال دامن زدن به تنش ها و درگیری با ایران نیست.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 645

به "گزافه گویی ضد ایرانی ترامپ در واپسین روزهای حضور در قدرت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزافه گویی ضد ایرانی ترامپ در واپسین روزهای حضور در قدرت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید