حامد لک در حسرت کلین شیت، پاشنه آشیل به رهبری سیدجلال

به گزارش دوست داشتنی ها، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس امروز در حالی میهمان آلومینیوم اراک بود که برای جبران تنها شکست فصل گذشته خود مقابل شاگردان رسول خطیبی به میدان رفت اما باز هم طعم تلخ شکست را تجربه کرد.

حامد لک در حسرت کلین شیت، پاشنه آشیل به رهبری سیدجلال

سرخپوشان مرکز که در هفته دوازدهم لیگ برتر بیستم مقابل آلومینیوم با نتیجه دو بر یک شکست خوردند، این بار در هفته های ابتدایی بازنده بازی در اراک شدند تا عملکرد فنی شاگردان یحیی گل محمدی بار دیگر مورد انتقاد قرار بگیرد.

شاگردان یحیی گل محمدی که در فصل گذشته با عملکرد درخشان خط دفاعی خود توانستند کمبود مهاجم گلزن را جبران نمایند روندی متفاوت را در لیگ برتر فصل جاری پیش گرفتند.

پرسپولیس که با حامد لک در فصل گذشته 16 بار کلین شیت داشت در فصل جاری سه بار در سه ملاقات نخست خود گل خورده است.

لک در هر سه بازی یک گل خورده است تا نمایش ضعیف این تیم را نتواند جبران کند.

قهرمان پنج دوره متوالی رقابت های لیگ برتر که همچنان رهبری سیدجلال حسینی را در خط دفاعی تجربه می نماید بدون شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان نشان داد مسائل فراوانی را دارد.

جدایی خلیل زاده در خاتمه لیگ برتر نوزدهم و خروج کنعانی زادگان در خاتمه لیگ بیستم باعث شده تا عملکرد خط دفاعی این تیم به مراتب ضعیف تر از همواره باشد.

تیمی که میانگین گل خورده اش در 60 ملاقات 0.52 بوده است سال جاری در سه بازی به عدد یک رسیده است. اتفاقی بی سابقه در دوران سرمربیگری یحیی گل محمدی که هرگز چنین شرایطی را تجربه ننموده بود.

باید دید این تیم در ادامه رقابت های لیگ برتر با چه تدبیری می تواند نقاط ضعف خود را جبران نموده و از عنوان قهرمانی اش دفاع کند.

تیم فوتبال پرسپولیس 15 آبان ماه میزبان گل گهر سیرجان در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 دی 1400 بروزرسانی: 6 دی 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1145

به "حامد لک در حسرت کلین شیت، پاشنه آشیل به رهبری سیدجلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حامد لک در حسرت کلین شیت، پاشنه آشیل به رهبری سیدجلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید