چرا زنان به طبقه 2 استادیوم تبعید شدند؟

به گزارش دوست داشتنی ها، از جمله اتفاقات پیش بینی نشده و غافلگیر کننده در ساعت های پیش از آغاز مسابقه استقلال و پیکان انتقال خانم ها به طبقه دوم استادیوم بود. بانوانی که برای تماشای تیم محبوب شان به استادیوم آزادی رفته بودند بعد از ورود به استادیوم به جای جایگاه های 10 تا 13 در طبقه اول، به طبقه دوم و یال جنوبی استادیوم راهنمایی و آنجا مستقر شدند.

چرا زنان به طبقه 2 استادیوم تبعید شدند؟

موضوعی که باعث تعجب خیلی از بانوانی شد که روز قبل از حضور در استادیوم و به وسیله سایت بلیت فروشی مجوز ورودشان به استادیوم آزادی را برای نشستن در طبقه اول دریافت نموده بودند.

در روز های گذشته موضوعاتی در ارتباط با علت این جابجایی عنوان شد که بعضی از آن ها به حضور بازیکنان و مربیان لیگ فزونی مقابل سکو های محل استقرار بانوان در بازی های استقلال و پرسپولیس ربط پیدا می کرد، اما رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ علت این موضوع را به گونه دیگری شرح داد.

سهیل مهدی در گفتگوی اختصاصی با خبر ورزشی در این باره که آیا تماشاگران خانم تیم استقلال در بازی این تیم مقابل نساجی باز هم به طبقه دوم فرستاده خواهند شد یا برخلاف بازی با پیکان دوباره در طبقه اول مستقر می شوند شرح داد: با توجه به خرابی های موجود در طبقه اول و سکو هایی که قسمت زیرین آن ها تخریب شده و ایمنی آن بخش از استادیوم را تحت الشعاع قرار داده، مادامی که سکو های طبقه اول را بازسازی نکنند و تحت تعمیر قرار نگیرند ما نمی توانیم پذیرای بانوان در طبقه اول و بخشی که برای آن ها تعبیه شده بود باشیم. به این خاطر در بازی های آینده و تا پیش از تعمیرات اساسی سکوها، در طبقه دوم میزبان بانوان خواهیم بود.

شایان ذکر است؛ ملاقات تیم های استقلال و نساجی مازندران که روز شنبه نوزدهم شهریور و ساعت 17:30 در استادیوم آزادی برگزار می گردد باز هم میزبان خانم هایی خواهد بود که علاقه مند به تماشای مسابقه استقلال از نزدیک هستند.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 21 شهریور 1401 بروزرسانی: 21 شهریور 1401 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1377

به "چرا زنان به طبقه 2 استادیوم تبعید شدند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا زنان به طبقه 2 استادیوم تبعید شدند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید