انتها تلخ زودهنگام الریان با شجاع خلیل زاده

به گزارش دوست داشتنی ها، به گزارش خبرنگاران، بازی های هفته چهارم گروه E لیگ قهرمانان آسیا، امشب با پیروزی چهار بر صفر پرسپولیس مقابل گوا هند و برد یک بر صفر الوحده امارات در مصاف با الریان قطر همراه بود.

انتها تلخ زودهنگام الریان با شجاع خلیل زاده

شاگردان یحیی گل محمدی با کسب چهارمین برد متوالی خود 12 امتیازی شدند تا از شانس بالای صعود به مرحله حذفی این رقابت ها برخوردار باشند.

ضمن اینکه الوحده امارات نیز 7 امتیازی شد تا همچنان امیدوار به صعود از این مرحله باقی بماند. این در حالی است که الریان قطر با کسب سه شکست و تنها یک تساوی در قعر جدول گروه پنجم قرار گرفته است تا دیگر شانسی برای صعود از این گرده نداشته باشد.

شجاع خلیل زاده و هم تیمی هایش در الریان قطر با باخت مقابل پرسپولیس در ملاقات رفت و دو شکستی که مقابل الوحده امارات کسب کردند در صورت کسب هر 6 امتیاز از دو بازی آینده خود هم نمی توانند از گروه صعود نمایند.

طبق قوانین کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در صورتیکه تیم ها در مرحله گروهی هم امتیاز شوند صندلی آنها با توجه به نتیجه ای که در ملاقاتهای مقابل هم کسب کردند اولویت دارد.

بنابراین الریان وداع زودهنگام با بازی های لیگ قهرمانان 2021 آسیا داشتند تا حسرت خلیل زاده بابت نماندن در جمع سرخپوشان ایران بیش از پیش گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 3 خرداد 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 863

به "انتها تلخ زودهنگام الریان با شجاع خلیل زاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها تلخ زودهنگام الریان با شجاع خلیل زاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید