آنالیز تفحص از شرکت آتیه صبا و کفش ملی در دستورکار کمیسیون مالی

به گزارش دوست داشتنی ها، عضو هیئت رئیسه کمیسیون مالی مجلس از آنالیز طرح تحقیق و تفحص از شرکت های زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا و شرکت کفش ملی در این کمیسیون، اطلاع داد.

آنالیز تفحص از شرکت آتیه صبا و کفش ملی در دستورکار کمیسیون مالی

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، سید غنی نظری عضو هیئت رئیسه کمیسیون مالی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جزئیات دستورکار کمیسیون متبوعش در هفته جاری، گفت: آنالیز تقاضای تعدادی از نمایندگان جهت اعمال ماده 234 آیین نامه داخلی درباره اجرای ناقص قوانین حوزه پولی و بانکی در دستورکار جلسات هفته جاری اعضای کمیسیون قرار گرفته است.

وی با اشاره به دستورکار روز دوشنبه کمیسیون مالی، اضافه نمود: در این روز اعضای کمیسیون با دعوت از اردکانیان وزیر نیرو به آنالیز سوال روح الله نجابت نماینده شیراز از وزیر می پردازند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون مالی مجلس با تاکید بر اینکه در روز سه شنبه رسیدگی به کلیات طرح اصلاح قانون نظام صنفی کشور در دستورکار اعضای کمیسیون قرار گرفته است، ادامه داد: اعضای کمیسیون در ادامه جلسه این روز به تقاضای تعدادی از نمایندگان برای اعمال ماده 234 آیین نامه داخلی درباره ناهماهنگی در حوزه تجارت خارجی رسیدگی می نمایند.

نظری اضافه نمود: رسیدگی و آنالیز تقاضای تعدادی از نمایندگان جهت تحقیق و تفحص از شرکت های زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا و شرکت کفش ملی نیز دردستورکار روز سه شنبه اعضای کمیسیون مالی قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 655

به "آنالیز تفحص از شرکت آتیه صبا و کفش ملی در دستورکار کمیسیون مالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز تفحص از شرکت آتیه صبا و کفش ملی در دستورکار کمیسیون مالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید