اپلیکیشنی برای گزارش مشاهده بشقاب پرنده! ، چطور می توان از انیگما استفاده کرد؟

به گزارش دوست داشتنی ها، یک استارت آپ در بروکلین، پلتفرمی طراحی نموده که در آن مردم می توانند محتوای مربوط به بشقاب پرنده ها را در آن درج نمایند.

اپلیکیشنی برای گزارش مشاهده بشقاب پرنده! ، چطور می توان از انیگما استفاده کرد؟

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه سان، اِنیگما خود را اولین پلتفرم جمع آوری داده و انجمن عمومی مخصوص بشقاب پرنده ها می نامد که امروزه به عنوان پدیده های ناشناس هوافضا و زیر دریا (UAP) شناخته می گردد.

ناسا UAPها را به عنوان مشاهده چیزهایی در آسمان تعریف می نماید که از دیدگاه علمی نمی توان آنها را هواپیما یا پدیده های طبیعی شناخته شده تلقی کرد.

انیگما از یک برنامه رونمایی کرد که عضویت در آن فقط به وسیله دعوتنامه امکان پذیر است. این برنامه به کاربران این امکان را می دهد که مشاهده UAPها را هم در گوشی موبایل و هم به وسیله دسکتاپ گزارش دهند. این استارت آپ امیدوار است که بتواند مردم را تشویق به گزارش مشاهدات عجیب و غریب خود کند.

علاوه بر این، می تواند به محققان یاری کند تا محتوای مربوط به بشقاب پرنده ها را سریع تر آنالیز نمایند. تیم انیگما در بیانیه ای گفت: روش های سنتی مدیریت داده های موجود بسیار پراکنده و غیراستاندارد هستند و ارزیابی اعتبار اطلاعات سخت است. سیستم های هوش مصنوعی و یادگیری عمیق انیگما داده ها را به وسیله یک رویکرد منطقی و علمی در یک پلتفرم متمرکز و مستقل یکسان و استاندارد می نمایند.

در حال حاضر، کاربرانی که این برنامه را ندارند، می توانند مشاهده های خود را در وب سایت گزارش دهند؛ حتی در صورت تمایل به صورت ناشناس. طبق وب سایت این شرکت، ارسال یک گزارش معمولی حدود 2 تا 3 دقیقه طول می کشد. در غیر این صورت، کاربران می توانند ثبت نام نمایند تا در فهرست انتظار برنامه آن هم نسخه iOS باشند.

بیشتر بخوانید:

  • یک واقعیت ترسناک درباره بشقاب پرنده ها! | آیا به انفجار بمب هسته ای مرتبط است؟

اپلیکیشن انیگما ماه ها پس از آن منتشر شد که وزارت دفاع امریکا فاش کرد که در حال ایجاد یک دفتر مخصوص آنالیز این پدیده ها است. در اکتبر 2022، ناسا بعلاوه از گروه نخبه شکار بشقاب پرنده خود پرده برداری کرد که شامل یک فضانورد سابق، یک بالرین سابق و بعضی از دانشمندان برجسته دنیا است.

آژانس فضایی ایالات متحده در ژوئن 2022 خاطرنشان کرد که میخواهد مطالعه ای روی UAPها انجام دهد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 بهمن 1401 بروزرسانی: 16 بهمن 1401 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1447

به "اپلیکیشنی برای گزارش مشاهده بشقاب پرنده! ، چطور می توان از انیگما استفاده کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشنی برای گزارش مشاهده بشقاب پرنده! ، چطور می توان از انیگما استفاده کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید