با این گجت ها پروازی راحت تر را تجربه کنید

به گزارش دوست داشتنی ها، گجت های پروازی

تکنولوژی روز به روز حتی دقیقه به دقیقه در حال پیشرفت است و هر روز گجت هایی به ما معرفی می شوند که به ما کمک می کنند تا بتوانیم زندگی راحت تری داشته باشیم، این گجت ها هم انواع و اقسام دارند از گجت هایی برای تماس راحت گرفته تا گجت هایی که کمک می کنند تا راحت بخوابیم و… . در این نوشتار خبرنگاران می خواهیم گجت های پروازی را معرفی کنیم، گجت هایی که کمک می کنند تا بتوانیم در هنگام سفر با هواپیما سفر راحت تری داشته باشیم و استرس کم تری را تجربه کنیم.

با این گجت ها پروازی راحت تر را تجربه کنید

بالشت چشمی

به عکس پایین نگاه کنید، به نظر شما این شخص چشم هایش را با بانداژ بسته است؟ آیا چشم هایش درد می کند؟ نه، این در واقع یک بالشت چشمی است! بله درست است برخلاف تصور ما بالشت ها فقط برای قسمت سر نیستند و امروزه پای بالشت های چشمی هم به میان آمده است! اما این بالشت ها دقیقا چه کاربردی دارند و چطور به ما کمک می کنند؟ در واقع این وسیله یکی از گجت های پروازی ایده آل برای افراد بد خواب و یا حساس است، افرادی که به نور حساسند و نیاز دارند تا حتما محیط تاریک باشد که خوابشان ببرد. جالب است بدانید که این بالشت دو کاره است یعنی نه تنها محیط را برای شما تاریک می کند بلکه در قسمتی از آن که روی گوش ها قرار می گیرد صدای محیط هم گرفته می شود. قیمت این گجت 20 دلار است و تا سال آینده به بازار عرضه کلی می شود.

گهواره صورت

این نوشتار پر است از اسامی عجیب و غریبی که مطمئنا تا به حال به گوشتان هم نخورده، اول که بالشت چشمی حالا هم گهواره صورت! شاید فکر کنید که خرید و داشتن چنین گجتی خنده دار است اما واقعیت این است که در پروازهای طولانی بسیار به کارتان خواهد آمد. گهواره صورت از دیگر گجت های پروازی است که امسال به بازار عرضه خواهد شد و در واقع یک وسیله فومی انعطاف پذیر است که زیر صورت قرار می گیرد تا در مواقعی که خوابتان می برد و گردنتان ناخودآگاه کج می شود دچار آسیب نشوید و سرتان را نگه دارد هنوز قیمت این گجت مشخص نشده است.

بالشت استریش

استریش بالشتی است که می توانید آن را روی سرتان بگذارید! مطمئنا با سر کردن این بالشت احساس می کنید که شبیه فضایی ها شده اید و همه نگاه را به خود جلب کرده اید، که درست هم فکر کرده اید! اما شعار مخترعان این بالشت این است: خوابی سریع و راحت در همه جا. این بالشت از ورود نور جلوگیری می کند و در قسمت های دهان و بینی محفظه ای دارد تا بتوانید نفس بکشید، شاید این بالشت را بتوان در دسته گجت های پروازی عجیب قرار داد.

حریم خصوصی با باند کشی

در بازی های دوران بچگی در دنیای بچگانه مان همیشه دوست داشتیم تا محیط کوچک خود را داشته باشیم و در آن باز کنیم و گاهی هم دیگران را به دنیای خیالی مان دعوت کیم و با اسباب بازی هایمان از آن ها پذیرایی کنیم، حالا گجتی اختراع شده است که شما را دقیقا یاد همان دوران می اندازد و یکی دیگر از گجت های پروازی که در واقع به شما کمک می کند تا در هواپیما بتوانید چه در موقع خواب و چه حتی در هنگام غذا خوردن حریم خصوصی تان را حفظ کنید آن هم از طریق یک باند که در اطراف سرتان قرار می گیرد! این باند ارتجاعی دو حلقه پلاستیکی دارد که به شما کمک می کنید تا بتوانید عرض باند را به میزان دلخواهتان تنظیم کنید و کاملا با دیگر مسافران هواپیما قطع ارتباط کنید و یا نیمه ارتباطی با آن ها داشته باشید.

هدفون بت بند

از دیگر گجت های پروازی که در این جا معرفی می کنیم، هدفون بت بند است که به موبایلتان متصل می شود و به کمک آن می توانید به موزیک گوش کنید و در عین حال می توانید به تماس هایتان خیلی راحت پاسخ بدهید. در این وسیله امواج صوتی از طریق 3 باند به گوش شما می رسد که فرکانسی برابر 300 تا 1900 هرتز دارد و از این که 3 باند در این هدفون وجود دارد در نتیجه صدا خیلی واضح تر از هدفون های دیگر است.

عینک ریتایمر

یکی از شایع ترین پدیده های که برای افرادی که زیاد سفر می کنند به وجود می آید جت لگ است که در واقع یک عکس العمل طبیعی به تغییر منطقه ها زمانی است و باعث بدخلقی، احساس عضب، ناراحتی، خواب آلودگی و … می شود و در افرادی که زیاد سفر می کنند این پدیده بیشتر اتفاق می افتد. حالا گجتی اختراع شده است که با این پدیده مقابله می کند این گجت در واقع نوعی عینک به نام عینک ریتایمر است به بدن شما کمک می کند تا بتوانید خودتان را با منطقه زمانی تازه تطبیق دهد و علائم جت لگ را حذف کند و این کار را از طریق تنظیم نور محیط انجام می دهد تا چشمتان کم کم به نور عادت کند. این عینک ها بسیار بزرگ هستند و و در داخل قابشان باتری قابل شارژ دارند و می توان این عینک ها را با یو اس بی هم شارژ کرد.

کت همه کاره

یکی از بهترین گجت های پروازی ارائه شده گجت کت پرواز است این کت 14 جیب بسیار عمیق دارد که به مسافران کمک می کند تا بتوانند حدود 15 کیلو وسیله مختلف را داخل آن بگذارند و با خود حمل کنند و احتمالا این کت را از روی کارتون کارآگاه گجت ساخته اند که همه چیز را از چکش گرفته تا لیوان در جیب های خود می گذاشت! احتمالا فکر می کنید که این کت به انداه ای سنگین می شود که دیگر نمی توانید درست راه برید و درست شبیه یک چمدان زنده می شوید!

اما علیرغم ظاهر حجیمی که دارد وزن خیلی بالایی ندارد تصورش را بکنید که در جیب های جادار این کت می توایند همه چیز را جا دهید از یک لپ تاپ 13 اینچی گرفته تا دو جفت کفش و…!

منبع: telegraph.co.uk

منبع: الی گشت
انتشار: 1 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1401 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1260

به "با این گجت ها پروازی راحت تر را تجربه کنید" امتیاز دهید

2 کاربر به "با این گجت ها پروازی راحت تر را تجربه کنید" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این گجت ها پروازی راحت تر را تجربه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید