انگیزه زیادی برای جبران نتایج هفته های اخیر داریم

به گزارش دوست داشتنی ها، به گزارش خبرنگاران، زونیمیر سولدو ظهر امروز سه شنبه در نشست خبری قبل بازی با نفت مسجد سلیمان، گفت: قبل از هر چیزی باید بگویم که ما در دو بازی گذشته، نتایج خوبی نگرفتیم و اشتباهات فردی و تصمیم بد داوران علیه تراکتور در آن تأثیرگذار بود.

انگیزه زیادی برای جبران نتایج هفته های اخیر داریم

وی اضافه نمود: ما در طول هفته تلاش کردیم تا نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم. امیدوارم بازی خوبی به نمایش بگذاریم؛ چرا که خوب تمرین کرده ایم و آماده هستیم.

سولدو خاطرنشان کرد: با تمام احترامی که برای رقیب قائل هستم، نفت مسجد سلیمان را آنالیز کرده ایم، نفرات خوب و تیم منسجمی دارند. باتوجه به شرایط حاکم بر تیم، انگیزه بالایی برای بازی فردا داریم. ما تمام تلاشمان را برای ارائه بازی خوب انجام می دهیم.

سرمربی تراکتور تأکید کرد: من در روزهای اول حضورم در تراکتور، تاکید کردم که کار سخت و زیادی داریم، بازیکنان خوب و باکیفیتی جدا شدند و جایگزین های خوبی جذب نشده اند. همچنین تمرینات آماده سازی مناسبی هم انجام نشده است.

وی اضافه نمود: ما خوب تمرین کرده ایم ولی فشردگی مسابقات کار را سخت تر می کند. بنده به ادامه کار امیدوار هستم و بازیکنان وظایفشان را برای دیدار با نفت مسجد سلیمان می دانند.

سولدو با بیان اینکه می دانم بازیکنان از نظر بدنی در شرایط استاندارد نیستند، گفت: فشردگی مسابقات اجازه بهبود این شرایط را نمی دهد. به فکر تقویت تیم هستیم و چند بازیکن جذب می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دنبال بهانه جویی نیستم، مصدومیت بازیکنان تا حدودی به بدنسازی تیم بستگی دارد. فوتبال همراه با آسیب دیدگی بوده و برخوردها در فوتبال طبیعی است. ما باید بازیکنان را حفظ کنیم.

سولدو در خاتمه خاطرنشان کرد: آسیب دیدگی بازیکنان تقریباً تمام شده و چند نفر از آنان شرایط حضور در ترکیب را دارند، ولی اخباری هنوز بهبود نیافته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 بهمن 1400 بروزرسانی: 11 بهمن 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1185

به "انگیزه زیادی برای جبران نتایج هفته های اخیر داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگیزه زیادی برای جبران نتایج هفته های اخیر داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید