افزایش قیمتی در برنج ایرانی و وارداتی نداشتیم!

به گزارش دوست داشتنی ها، رئیس اتحادیه بنکداران، حبوبات و برنج گفت: به خاطر شرایط مالی مردم بیشتر به سمت برنج های هندی می فرایند. در این شرایط اولویت خرید مردم بیشتر برنج وارداتی است.

افزایش قیمتی در برنج ایرانی و وارداتی نداشتیم!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، محمد آقاطاهر رئیس اتحادیه بنکداران، حبوبات و برنج در مورد استفاده بیشتر از برنج شکسته و نیم دانه با توجه به شرایط مالی و کاهش قدرت خرید مردم اظهار کرد: قیمت برنج نیم دانه حدودا نصف برنج معمولی است اما این موضوع که مردم استقبال بیشتری از آن دارند، صحت ندارد.

وی اضافه نمود: به خاطر شرایط مالی مردم بیشتر به سمت برنج های هندی می فرایند. افرادی که از برنج های ایرانی استفاده می نمایند برای آش و غذاهای این چنینی از برنج نیم دانه و شکسته استفاده می نمایند.

رئیس اتحادیه بنکداران، حبوبات و برنج در رابطه با افزایش قیمت برنج در بازار خاطرنشان کرد: قیمت برنج ایرانی نسبت به کالاهای دیگر افزایش قیمت زیادی نداشته و برنج وارداتی هم اصلا افزایش نداشته است. بعضی قصد دارند مردم را نسبت به برنج هم تحریک نمایند.

وی اضافه نمود: برنج کهنه هنوز هم به وفور یافت می گردد و برنج امساله هم وارد بازار شده و ما مسئله ای از نظر مقدار و قیمت نداریم. برنج وارداتی هم با ارز 4200 تومانی وارد می گردد و مسئله ای در این زمینه نداریم.

منبع: اُکالا
انتشار: 5 دی 1400 بروزرسانی: 5 دی 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1143

به "افزایش قیمتی در برنج ایرانی و وارداتی نداشتیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش قیمتی در برنج ایرانی و وارداتی نداشتیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید