تور ایتالیا: یک اشتباه رایج هنگام پخت ماکارونی از زبان ایتالیایی ها

به گزارش دوست داشتنی ها، آب پز کردن ماکارونی ساده ترین تکنیک آشپزی است؛ اما در این کار ساده نیز ترفندی نهفته است که فکرش را هم نمی کردید. در ادامه به از اشتباه رایجی می گوییم که همه مان هنگام پخت ماکارونی مرتکب می شویم.

تور ایتالیا: یک اشتباه رایج هنگام پخت ماکارونی از زبان ایتالیایی ها

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش همشهری، ماکارونی ساده ترین و راحت ترین غذایی است که می توانیم درست کنیم. حتی اگر تا به حال آشپزی نکرده باشیم. اما پخت همین غذای ساده ترفند هایی دارد که با دانستن آن ها خوشمزه ترین و بی نقص ترین غذا را با ماکارونی درست خواهیم کرد.

همه ما وقتی ماکارونی را آب پز می کنیم از قبل می دانیم که باید ماکارونی ها یا پاستا ها را هم بزنیم تا به هم نچسبند؛ به احتمال زیاد، وقتی ماکارونی ها را در قابلمه آب جوش ریختید، آن ها را تا زمان پخت به حال خود رها می کنید و قبل از اینکه خوب آن ها را هم بزنید، توجه خود را به چیز های دیگر معطوف می کنید و سرگرم کار های دیگری می شوید. اما نکته و ترفندی که گفتیم همین جاست:

به گفته کارشناسان سازنده غذای ایتالیایی دلالو Delallo، احتمال اینکه ماکارونی در ابتدای فرایند پخت به هم بچسبد بیشتر است؛ درست قبل از رها شدن نشاسته در آب.

متخصصان دلالو می گویند برای جلوگیری از چسبیدن ماکارونی ها به هم، به جای اینکه منتظر پخت آن ها بمانید، ماکارونی و پاستا ها را در دو دقیقه اول پخت هم بزنید؛ دو دقیقه اول زمان طلایی برای کم کردن احتمال چسبیدن ماکارونی ها به هم است.

منبع: فرارو
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1194

به "تور ایتالیا: یک اشتباه رایج هنگام پخت ماکارونی از زبان ایتالیایی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: یک اشتباه رایج هنگام پخت ماکارونی از زبان ایتالیایی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید