استفاده حزب جمهوریخواه از نام ترامپ برای جمع آوری یاری های اقتصادی

به گزارش دوست داشتنی ها، حزب جمهوریخواه آمریکا میخواهد همچنان از نام دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین این کشور برای جمع آوری یاری های اقتصادی استفاده کند.

استفاده حزب جمهوریخواه از نام ترامپ برای جمع آوری یاری های اقتصادی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، یکی از وکلای حزب جمهوریخواه روز دوشنبه گفت: این حزب میخواهد همچنان از نام دونالد ترامپ در کمپین ها و همایش های مربوط به جمع آوری یاری های اقتصادی استفاده کند.

بر اساس این گزارش، وکلای ترامپ روز آدینه با ارسال نامه ای به کمیته ملی حزب جمهوریخواه، کارزار ملی جمهوریخواهان کنگره و کارزار ملی جمهوریخواهان سنا، خواهان متوقف شدن سوء استفاده از نام رئیس جمهور پیشین ایالات متحده در مراسم و همایش های مختلف این حزب و جمع آوری یاری های اقتصادی به اسم او شدند.

یکی از مشاوران ترامپ نیز پیش از این گفته بود که رئیس جمهور پیشین آمریکا نسبت به استفاده کردن حزب جمهوریخواه از نامش با هدف کسب اعتبار برای این حزب، حساس است و از این مساله که این 3 گروه از سناتورهای جمهوریخواهی که در جلسه استیضاح دوم ترامپ به گناهکار بودن وی رای داده اند، به شدت ناراحت شده است.

این در شرایطی است که کمیته ملی حزب جمهوریخواه با ارسال نامه ای در واکنش به اظهارات وکلای ترامپ،نوشت: رئیس جمهور پیشین آمریکا هفته گذشته در گفت وگو با رونا مک دانیل رئیس کمیته ملی حزب جمهوریخواه، اجازه داده است تا همچنان از نامش استفاده گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 766

به "استفاده حزب جمهوریخواه از نام ترامپ برای جمع آوری یاری های اقتصادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده حزب جمهوریخواه از نام ترامپ برای جمع آوری یاری های اقتصادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید