کو: نسل دوم هدست واقعیت افزوده اپل سال 2024 با بدنه سبک تر عرضه می گردد

به گزارش دوست داشتنی ها، بر اساس گزارش مینگ-چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، با وجود اینکه هنوز اولین هدست واقعیت افزوده شرکت اپل راهی بازار نشده، توسعه نسل دوم آن کلید خورده است. ظاهرا این مدل از بدنه سبک تر، سیستم باتری نو و تراشه قدرتمندتر بهره می برد.

کو: نسل دوم هدست واقعیت افزوده اپل سال 2024 با بدنه سبک تر عرضه می گردد

به احتمال زیاد در سال 2022 شاهد عرضه اولین هدست واقعیت افزوده شرکت اپل خواهیم بود. ظاهرا این هدست از یک تراشه قدرتمند بهره می برد که قدرت پردازش در حد کامپیوترهای مک ارائه خواهد نمود. حالا مینگ-چی کو مدعی شده که نسل دوم این هدست در نیمه دوم سال 2024 به دست کاربران می رسد.

این افشاگر مدعی شده که بدنه این هدست بین 300 تا 400 گرم وزن دارد و کاربران به راحتی قادر به سوئیچ بین حالت واقعیت مجازی و واقعیت افزوده خواهند بود. به نظر می رسد نسل اول هدست واقعیت افزوده اپل بیشتر مناسبت توسعه دهندگان خواهد بود و گفته می گردد اپل میخواهد تا 10 سال دیگر، عینک واقعیت افزوده را جایگزین آیفون کند.

اپل در سال 2022 مانند سال های گذشته چندین محصول تازه راهی بازار می نماید که از بین آن ها می توانیم به 5 مک تازه، 3 اپل واچ، نسل تازه آیفون و دیگر گجت ها اشاره کنیم.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 بهمن 1400 بروزرسانی: 12 بهمن 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1186

به "کو: نسل دوم هدست واقعیت افزوده اپل سال 2024 با بدنه سبک تر عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کو: نسل دوم هدست واقعیت افزوده اپل سال 2024 با بدنه سبک تر عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید