شاید روی گنج نشسته باشید، این آیفون ها قیمتی شده اند

به گزارش دوست داشتنی ها، در حالی که آیفون 16 رونمایی شده است و مشتریان منتظر ارائه آن به بازار هستند، بعضی گوشی های قدیمی آیفون حکم گنج را پیدا نموده اند.

شاید روی گنج نشسته باشید، این آیفون ها قیمتی شده اند

به گزارش خبرنگاران ، با ارائه آیفون جهانی تلفن های همراه متحول و معنای گوشی هوشمند بازتعریف شد. از معرفی نخستین آیفون در سال 2007 سال ها گذشته و حالا بعضی مدل های این گوشی قیمتی شده اند.

بابی ایتون از حراجی RR درباره قیمتی شدن این آیفون ها شرح می دهد: آیفون های نخستین حالا برای بسیاری نوستالژیک شده و کمیاب بودن، این آیفون ها را برای مجموعه داران مجذوب کننده نموده است. همه می دانیم که آیفون جهان را تغییر داد و در سه سال گذشته آیفون های قدیمی نسل های نخست که در بسته بندی اصلی و دست نخورده هستند، ارزش زیادی پیدا نموده اند.

یک آیفون نسل اول چندی پیش در ماه مارس به قیمت 147 هزار دلار در همین حراجی فروخته شد. سال پیش از آن نیز یک آیفون قدیمی دیگر در حراجی LCG چیزی فراتر از 190 هزار دلار چوب حراج خورد.

مجموعه داران دنبال هر آیفونی نیستند و اکنون آیفون های نسل اول آکبند بیشترین متقاضی را دارد. مدل های 4 گیگ و 8 گیگ این گوشی که سال 2007 معرفی گردید، گنج هایی هستند که مشتری دارند.

البته که گوشی استفاده شده تقریبا ارزشی ندارد و آیفون های قدیمی دست نخورده که هنوز در بسته بندی کارخانه هستند و حتی یکبار هم استفاده نشده اند شانس ورود به حراجی ها را دارند.

منبع: thehill

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 26 شهریور 1403 بروزرسانی: 26 شهریور 1403 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1567

به "شاید روی گنج نشسته باشید، این آیفون ها قیمتی شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاید روی گنج نشسته باشید، این آیفون ها قیمتی شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید