دوربین 200 مگاپیکسلی ردمی نوت 12 پرو پلاس آنقدرها هم خوب نیست!

به گزارش دوست داشتنی ها، ردمی نوت 12 پرو پلاس اگرچه از دوربین 200 مگاپیکسلی قدرتمندی بهره می برد اما در تست های دوربین نتوانسته آنطور که انتظار می رفت درخشان ظاهر گردد.

دوربین 200 مگاپیکسلی ردمی نوت 12 پرو پلاس آنقدرها هم خوب نیست!

ردمی نوت 12 پرو پلاس برترین گوشی است که از سری ردمی نوت 12 در بازار در دسترس قرار گرفته است. این محصول که به تازگی هم در بازار اروپا عرضه شده به خاطر بهره مندی از یک سری مشخصات سخت افزاری عالی از جمله نمایشگر 120 هرتزی AMOLED، شارژر 120 واتی و دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی توانسته نظر مثبت بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. دوربینی که البته نتوانسته در تست های تخصصی، آنطور که باید از نام این گوشی دفاع کند.

وب سایت DxoMark که غالبا گوشی های بالارده را از لحاظ کیفیت دوربین مورد آنالیز قرار می دهد به خاطر میزان سنسور به کار رفته در ردمی نوت 12 پرو پلاس آن را مورد آنالیز قرار داد تا ببیند این گوشی چه عملکردی را در زمینه های مختلف از خود به نمایش می گذارد. در تست های انجام شده این گوشی توانست امتیاز 113 را در مجموع کسب کند تا بدین ترتیب در جایگاه 74 فهرست DxoMark قرار بگیرد. جایی که کمی بالاتر از آن آیفون 11 با دوربین 12 مگاپیکسلی باکیفیتش و پیکسل 6 ایستاده اند. بعلاوه گوشی هایی نظیر Nothing Phone 1 و شیائومی 12T هم امتیاز بالاتری از این گوشی کسب نموده اند در حالی که از لحاظ فنی، سنسور دوربین ضعیف تری از ردمی نوت 12 پرو پلاس دارند.

گوشی میان رده ردمی در نور روز توانست عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته و تصاویر خوبی با گستره دینامیکی عالی ثبت کند. بعلاوه تعادل نور سفید هم در تصاویر ثبت شده به وسیله آن در نور کم عالی بود. بعلاوه سیستم نوردهی اتوماتیک آن هم در شرایط مختلف به خوبی کار می نماید. اما اینطور که به نظر می رسد، وب سایت سختگیر DxoMark ظاهرا متوجه حالت شبح و جلوه های مصنوعی در نمایش رنگ تصاویر ثبت شده با این گوشی شده؛ بعلاوه سرعت پایین فوکوس اتوماتیک هم از دیگر ضعف های این گوشی به شمار میرود. متأسفانه این الگوریتم پردازش تصویر باعث شده حتی ویدیوهای 4K ضبط شده با این گوشی هم جزئیات و درخشندگی کافی را نداشته باشند.

دوربین فوق عریض ضعیف و عدم وجود دوربین تله فوتو برای زوم بدون افت کیفیت هم سبب شده این گوشی امتیاز پایین تری از حد انتظار در بخش دوربین دریافت کند تا بدین ترتیب ردمی نوت 12 پرو پلاس از لحاظ دوربین، روی کاغذ یک محصول مجذوب کننده باشد و نه در عمل. شما می توانید نمونه تصاویر ثبت شده به وسیله این گوشی را هم در زیر مشاهده کنید.

منبع: NotebookCheck

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 فروردین 1402 بروزرسانی: 20 فروردین 1402 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1471

به "دوربین 200 مگاپیکسلی ردمی نوت 12 پرو پلاس آنقدرها هم خوب نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوربین 200 مگاپیکسلی ردمی نوت 12 پرو پلاس آنقدرها هم خوب نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید