کرملین: بایدن به روسیه هراسی در آمریکا دامن می زند

به گزارش دوست داشتنی ها، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه خاطرنشان کرد نامزد دموکرات انتخابات 2020 آمریکا با اتهام زنی به مسکو، تنها به تشدید روسیه هراسی دامن می زند.

کرملین: بایدن به روسیه هراسی در آمریکا دامن می زند

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به نقل از خبرگزاری تاس، اتهام زنی های تازه نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا علیه روسیه با واکنش کاخ کرملین همراه شد.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین روز دوشنبه در واکنش به اظهارات شب گذشته جو بایدن، آن را کوششی برای تشدید روسیه هراسی در آمریکا ارزیابی کرد. سخنگوی کاخ کرملین اضافه کرد مسکو از ادعای جو بایدن در خصوص تهدید روسیه ابراز تاسف می نماید و تاکید نمود این تهدید به هیچ وجه درست نیست و تنها کوششی برای ایجاد نفرت نسبت به روسیه است.

سخنگوی کرملین در ادامه اضافه کرد ما با این اظهارات کاملا مخالفیم. تنها می توانیم نسبت به کوشش برای ترویج نفرت نسبت به روسیه و به تصویر کشیدن کشور ما به عنوان یک دشمن ابراز تاسف کنیم.

بایدن شب گذشته در مصاحبه ای با شبکه سی بی اس گفت عظیم ترین تهدید خارجی که آمریکا با آن روبروست از دست دادن جایگاهش در دنیا است. ترامپ به همه دیکتاتور ها نزدیک می گردد و دوستانمان را تضعیف می نماید. عظیم ترین تهدید امنیتی ما، روسیه و عظیم ترین رقیب ما، چین است.

از سوی دیگر، در جریان آخرین مناظره انتخاباتی آمریکا، ترامپ مدعی شد بایدن 3.5 میلیون دلار به وسیله رئیس جمهور روسیه دریافت نموده است. در سوی دیگر میدان بایدن دموکرات با رد این ادعا، تاکید نمود روس ها علاقه ای به پیروزی او در انتخابات ندارند.

لازم به ذکر است موضع گیری در قبال روسیه از موضوعات اصلی است که همیشه از سوی نامزد های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا محل بحث بوده است. ، باشگاه خبرنگارن

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 10 آذر 1399 بروزرسانی: 10 آذر 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 528

به "کرملین: بایدن به روسیه هراسی در آمریکا دامن می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرملین: بایدن به روسیه هراسی در آمریکا دامن می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید