کامل ترین اطلاعات برای خرید خانه

به گزارش دوست داشتنی ها، این روزها با نوسانات بالای قیمت خانه افراد سودجو قیمت های نجومی و بی پایه و اساسی را روی بعضی از خانه ها می گذارند که وظیفه هر فردی است که قبل از خرید تحقیقات لازم را انجام دهد. اگر قصد خرید خانه را دارید بهتر است از مراجع معتبر مانند پایگاه خبری هفت قیمت اصلی خانه های مورد نظر را مشاهده کنید.

کامل ترین اطلاعات برای خرید خانه

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام پایگاه خبری ملک هفت، همان طور که می دانید خرید خانه 99 با رشد فراوان روبرو بود و دلیل آن را می توان بالا رفتن قیمت ها دانست. این قیمت با توجه به ناحیه و یا متراژ خانه کاملاً متغیر است مثلاً اگر فردی قصد خرید خانه سنتی در تهران را دارد با توجه به اینکه این سبک خانه معمولاً متراژ بالایی دارند باید هزینه بیشتری بپردازد.

این در حالی است که اگر قصد خرید خانه در کرج دارد ممکن است هزینه کمتری احتیاج داشته باشد.

در این بین افرادی سودجو هستند که ممکن است برای بالا رفتن سود حاصل از خرید و فروش خانه که نصیبشان می گردد قیمت های بی پایه و اساسی را روی بعضی از خانه ها بگذارند.

حال فرد باید قبل از اینکه اقدام به خرید کند از پایگاه های معتبر مانند پایگاه خبری مک هفت قیمت اصلی خانه را آنالیز کند.

بهترین متراژ برای خرید خانه

به گزارش سایت ملک 7، در زمان خرید هر نوع خانه ای باید ابتدا هدف فرد از خرید معین باشد گاهی فرد برای مصرف شخصی خانه ای را می خرد و گاه هدف آن از خرید رونق در کسب و کارش است.

اگر فردی منزل را برای آسایش و راحتی خود و خانواده اش خریداری می نماید باید این موضوع را در نظر بگیرید که متراژی را خریداری کند که متناسب با احتیاجش است.

مثلاً اگر یک زوج جوان هستند بهتر است متراژ پایین را انتخاب کند و هزینه که در نظر گرفته است را روی نوساز بودن و زیبایی آن بگذارند. در نقطه مقابل اگر فرد میخواهد از خانه ای که می خرد کسب درآمد کند بهتر است خانه های را انتخاب کند که متراژ بالاتری دارد و می تواند در آینده تغییر و تحولاتی در آن ایجاد کند و همچنین در زمان فروش خانه سود خوبی حاصل گردد.

در اصل در زمان خرید منزل باید به یک سری نکات مهم در خصوص متراژ خانه توجه گردد که عبارت اند از:

· استانداردهایی که برای طراحی وجود دارد که این استانداردها باید مطابق با استانداردهای اصول خانه سازی و همچنین سلیقه فرد باشد.

· برنامه اصلی فرد در خصوص آینده خانه در همان ابتدای خرید معین گردد.

· ابعاد و اندازه وسایل و نحوه چیدمان نعمتی است که باید در زمان معین متراژ معین گردد.

· همجواری فضاها با یکدیگر به صورت دقیق معین گردد.

قیمت خرید خانه در هر قسمتی متفاوت است و می توان قیمت نسبی هر منطقه را از آگهی خرید خانه در همان منطقه محاسبه کرد و متناسب ترین خانه فروشی را پیدا کرد.

در ادامه با توجه به شاخص های کلی، قیمت خرید خانه در هر منطقه ای از مناطق 1 تا 22 تهران را در اختیار شما قرار داده ایم. همچنین مهمترین اخبار مسکن را در سایت ملک هفت ببینید.

لیست قیمت خرید خانه در مناطق 22 گانه تهران

لیست قیمت های میانگین 99 خرید خانه در مناطق 1 تا 22 تهران را در بازه های مختلف متراژی مشاهده می کنید:

انواع خرید خانه

وزیر راه و شهرسازی در یکی از نشست های خبری خود گفت در حال حاضر در یکی از بحرانی ترین زمان های ممکن برای خرید خانه قرار داریم و باید یک سری سیاست هایی بر قیمت مسکن تثبیت گردد تا قیمت مسکن پایدار گردد.

این صحبت ها در حالی است که خرید خانه در کرج و خرید خانه تهران پارس با رشد قابل توجهی روبرو است و بیشتر افراد توان خرید را ندارند و می توان گفت خرید انواع خانه نوساز در بیشتر نواحی تهران تا حدی با تنزول همراه بوده و این رشد تنها در حوزه بالا رفتن قیمت ها است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 288

به "کامل ترین اطلاعات برای خرید خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامل ترین اطلاعات برای خرید خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید