چینی: آجورلو با کسی شوخی ندارد، مجیدی باید نتیجه بگیرد

به گزارش دوست داشتنی ها، پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است با حمایت مدیرعامل نو این باشگاه از سرمربی آبی پوشان، او در لیگ بیست ویکم کار دشواری خواهد داشت.

چینی: آجورلو با کسی شوخی ندارد، مجیدی باید نتیجه بگیرد

علی چینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال گفت: انتخاب آجورلو به اسم مدیرعامل باشگاه، تصمیمی بسیار خوبی از طرف وزارت ورزش و جوانان بود. من پنج سال در پیغام مقاومت و تیم ملی ارتش ها، شاگرد او بوده ام و از آجورلو شناخت کافی دارم. وی مدیر کاربلدی است که از تمام ظرفیت هایش استفاده می نماید. دیدید که آجورلو بعد از حضور در استقلال، تیم را با چند حرکت به آرامش رساند و قرارداد فرهاد مجیدی را هم تمدید کرد تا کادر فنی، با آرامش بیشتری به کارش ادامه دهد.

وی ادامه داد: همه دیدند که در زمان مدیریت قبلی، چه مسائلی وجود داشت و مددی و همکارانش، چه چالش هایی ایجاد کردند. کار فریادشیران هم فقط عکس گرفتن و مصاحبه کردن بود و او هیچ بازدهی مثبتی نداشت. آجورلو اما اقداماتش را برای بهبود شرایط استقلال شروع نموده و افرادی را به کار گرفته است که بتوانند به باشگاه یاری نمایند.

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه مجیدی در فصل آینده کار سختی خواهد داشت، اسم کرد: آجورلو قرارداد سرمربی استقلال را تمدید کرد و در پی حل سایر مسائل است. با این شرایط کار مجیدی سخت خواهد شد و همه می دانند که بازیکنان استقلال با نظر او جذب شده اند. طرفداران هم چیزی جز قهرمانی از این تیم نمی خواهند. به نظرم مجیدی باید نتیجه بگیرد، چرا که آجورلو با کسی شوخی ندارد.

چینی با تمجید از شرایط فعلی استقلال توضیح داد: ما همچنان از مجیدی حمایت می کنیم و فکر می کنم استقلال می تواند در فصل آینده، مدعی اصلی قهرمانی باشد، چون بازیکنان خوب و باکیفیتی در این تیم حضور دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1077

به "چینی: آجورلو با کسی شوخی ندارد، مجیدی باید نتیجه بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چینی: آجورلو با کسی شوخی ندارد، مجیدی باید نتیجه بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید