برای جهانی شدن والیبال زنان ایران باید جهانی فکر کرد

به گزارش دوست داشتنی ها، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، جلسه هماهنگی لیگ برتر زنان سال 1400 شب گذشته (یکشنبه شب) به صورت آنلاین به ریاست محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون برگزار گردید.

برای جهانی شدن والیبال زنان ایران باید جهانی فکر کرد

داورزنی در این نشست با تبریک هفته تربیت بدنی یکی از اهداف فدراسیون را رشد والیبال زنان خواند و گفت: امیدواریم با برگزاری لیگ، جهش قابل توجهی در معرفی و پرورش بازیکنان توانمند برای حضور در تیم های ملی فراهم گردد تا دست مربیان پایه هم برای انتخاب بازیکنان باز گردد. سال جاری چند تن از دختران والیبالیست کشورمان در لیگ های خارجی بازی می نمایند و نسل خوبی هم قرار است در لیگ برتر حضور داشته باشند. امید است لیگ برتر راستا همواری برای رشد این نسل باشد.

رئیس فدراسیون والیبال هم چنین لیگ دسته یک را برای فدراسیون با اهمیت قلمداد کرد و ادامه داد: بسیاری از استان هایی که شرایط حضور در لیگ برتر را ندارند در دسته یک تیم داری می نمایند و البته بازیکنان خوبی هم به بدنه والیبال ملی اضافه می نمایند.

وی با بیان این نکته که رشد و توسعه والیبال زنان بدون همکاری، تشریک مساعی و همدلی اتفاق نمی افتد، بیان نمود: در پی برگزاری لیگی با تمام فاکتورهای فنی و به روز هستیم. هدف فدراسیون تنها تیم داری در لیگ و برگزاری چند مسابقه نیست.

رئیس فدراسیون والیبال، اظهار کرد: مسابقات باشگاه های آسیا نشان داد باشگاه هایی که با برنامه و هدفمند کار می نمایند در آسیا هم نتیجه می گیرند. اگر از شما می خواهیم آنالیزور، مربی بدنساز، مشاور تغذیه و … به خدمت بگیرید به علت نزدیک شدن به استاندارهای جهانی است. برای جهانی شدن باید جهانی فکر و عمل کرد و از متخصصان بهره برد. موفقیت فدراسیون در گروه تفکر جهانی شماست.

داورزنی اضافه کرد: خوشبختانه بازیکنان ایران ظرفیت های بالایی دارند. شاهد هستید هر سال به تعداد لژیونرها اضافه کرد می گردد و در هر دوره در زمره برترین ها قرار می گیرند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 آبان 1400 بروزرسانی: 21 آبان 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1096

به "برای جهانی شدن والیبال زنان ایران باید جهانی فکر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای جهانی شدن والیبال زنان ایران باید جهانی فکر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید