چهارمین کتاب مسابقه هشت بهشت معرفی گردید

به گزارش دوست داشتنی ها، به گزارش خبرنگاران، شورای برگزاری مسابقه کتابخوانی هشت بهشت کتاب خط مقدم را با موضوع زندگی شهید حسن تهرانی مقدم پدر موشکی ایران برای چهارمین آزمون از مجموعه مسابقات سراسری دانشجویی کتابخوانی هشت بهشت انتخاب و معرفی کرد.

چهارمین کتاب مسابقه هشت بهشت معرفی گردید

این آزمون آدینه 25 مهر به صورت آنلاین برای دانشجویان برگزار می گردد علاقه مندان شرکت در این مسابقه مجازی می توانند به پایگاه اینترنتی www.BookRC.ir مراجعه نمایند.

در بخشی از این کتاب آمده است:

حسن آقا آمد کنار موشکی که آماده پرتاب بود. دست هایش را دور موشک حلقه کرد و صورتش را چسباند به سردی موشک.

- خدایا تو شاهدی که نمی خواهیم مردم عراق رو بکشیم. ما می خواهیم شقی ترین مردی که روی زمینِ تو می شناسیم رو از بین ببریم. خودت این موشک رو توی فرق سر صدام بزن.

جلسه با محسن رضایی با حضور حسن آقا و حاجی زاده و سیدمجید و سیدمهدی و سیوندیان و چند نفر دیگر، فردای همان روز تشکیل شد. آقا محسن چند بار سوال خود را تکرار کرد. - شما مطمئنین که خودتون می تونین موشکو پرتاب کنین؟ و هربار حسن آقا مطمئن تر از بار قبل پاسخ مثبت داد. - به نظر من که حتی اگه شما بتونین موشک ها رو شلیک کنین بازم امید زیادی نیست. چرا که لیبیایی ها با این روندی که دارن ادامه می دن بعیده که دیگه به ما موشک بدن. چند تا از قبلی ها مونده؟ - کمتر از 10 تا.

در ادامه این کتاب آمده است: آقا محسن باشوخی ادامه داد: مقدم! این بچه هایی که دور خودت جمع کردی از بهترین بچه های جنگن. من الان فرمانده گردان احتیاج دارم. فرمانده تیپ احتیاج دارم. اینا رو ولشون کن بیان! حسن آقا خنده ای کرد. این چه حرفیه آقا محسن؟ یعنی الان از یه فرمانده گردان کمتر دارن به جنگ خدمت می کنن؟ نه ما هرطور شده نمی ذاریم کار موشکی بخوابه….

دانشجویان علاقه مند برای شرکت در این مسابقه می توانند پس از ثبت نام در سایت در روز 25 مهرماه در آزمون مجازی شرکت نمایند.

در این دوره نیز چون دوره های پیشین به برگزیدگان مسابقه کتابخوانی خط مقدم پس از اعلام اسامی در سایت www.BookRC.ir جوایزی تعلق می گیرد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 478

به "چهارمین کتاب مسابقه هشت بهشت معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارمین کتاب مسابقه هشت بهشت معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید