نیم نگاه به جایگاه کودک در بین مخاطبان سیما

به گزارش دوست داشتنی ها، تهران (پانا) - برنامه نیم نگاه که از شنبه تا چهارشنبه روانه آنتن رادیو سلامت می گردد به برطرف چالش های حوزه سلامت می پردازد و روز یکشنبه 21 آذر ماه جایگاه بچه ها را مورد آنالیز قرار می دهد.

نیم نگاه به جایگاه کودک در بین مخاطبان سیما

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه نیم نگاه از تولیدات گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت است که به تهیه نمایندگی سهیلا باقری روز یکشنبه 21 آذر ماه ساعت 12 و 30 دقیقه روی آنتن می رود. این برنامه به موضوع جایگاه کودک در بین مخاطبان سیما اختصاص دارد و به آنالیز اندازه مخاطبان کودک و رضایتمندی مخاطبان والد و کودک می پردازد.

در این برنامه ارتباط تلفنی با سیدعلی موسوی میر کلایی مدیر کل سنجش مخاطبان مرکز تحقیقات صدا و سیما و محمد سرشار مدیر شبکه کودک صدا و سیما برقرار می گردد و آنها در این باره صحبت می نمایند.

برنامه نیم نگاه که به مسائل و مسائل روز مردم در حوزه های مختلف سلامت می پردازد، از شنبه تا چهارشنبه و از گروه های مختلف برنامه سازی رادیو سلامت روی آنتن می رود.

این برنامه روزهای یکشنبه از گروه سلامت اجتماعی با موضوع مسائل مرتبط با آسیب های اجتماعی و مسائل مردم در این حوزه پخش می گردد. مشاور و مجری کارشناس هر دو گروه لیلا علوی است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1167

به "نیم نگاه به جایگاه کودک در بین مخاطبان سیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیم نگاه به جایگاه کودک در بین مخاطبان سیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید