نگرانی از وخامت اوضاع در دو شهر عظیم مسکو و سن پترزبورگ روسیه

به گزارش دوست داشتنی ها، شهردار مسکو با اشاره به بدتر شدن شرایط شیوع کرونا، از تمدید آموزش از راه دور برای دو هفته دیگر در پایتخت اطلاع داد و شهر سن پترزبورگ هم بعد از مسکو و منطقه مسکو، رتبه سوم از لحاظ تعداد مبتلایان در روسیه را دارد.

نگرانی از وخامت اوضاع در دو شهر عظیم مسکو و سن پترزبورگ روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، سرگئی سوبیانین، شهردار پایتخت روسیه بیان کرد که در اوایل ماه نوامبر (11 آبان ماه به اینطرف)، شرایط شیوع ویروس کرونا در مسکو دوباره رو به وخامت گذاشته است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

شهردار مسکو امروز (پنج شنبه) در مصاحبه ای گفت: ما شاهد هستیم که این هفته، اوضاع دوباره بدتر شده است. این شرایط را می توان در تعداد بیماران تازه تشخیص داده شده و میزان بستری آنها در بیمارستان ها مشاهده کرد.

وی اضافه کرد، مقامات مسکو تعداد آزمایش تشخیص آلودگی به ویروس کرونا برای ساکنین شهر مسکو را افزایش داده اند و در پایتخت، روزانه 80 الی 100 هزار آزمایش و بیشتر از 30 هزار آزمایش آنتی بادی انجام می گردد.

سوبیانین یادآور شد که بر اساس شرایط اپیدمیکی پایتخت، تصمیم گرفته شده تا آموزش برای دانش آموزان کلاس های دوره ششم الی یازدهم متوسطه، همچنان از راه دور صورت گرفته و این شرایط برای دو هفته دیگر تمدید گردد. به گفته وی، دانش آموزان دبیرستانی سه هفته است که از راه دور تحصیل می نمایند و در این مدت، بروز بیماری کووید-19 در میان آنها، تقریباً نصف شده است.

لازم به یادآوری است که بیشترین تعداد موارد جدید عفونت ویروس کرونا طی یک روز گذشته، در دو شهر مسکو (5 هزار و 255 مورد) و سن پترزبورگ (یک هزار و 93 مورد) ثبت شده است.

بر اساس گزارش ستاد عملیاتی کنترل و نظارت بر شرایط ویروس کرونا در پایتخت روسیه، طی 24 ساعت گذشته، یک هزار و 143 بیمار مبتلا به کووید-19 در مسکو بستری شده اند که 364 نفر احتیاج به دستگاه تنفس مصنوعی هستند.

ضمن اینکه، طی این مدت، 67 بیمار مبتلا به ویروس کرونا هم در مسکو درگذشتند. بدین ترتیب، از ابتدای شیوع همه گیری در پایتخت، تا به امروز 7 هزار و 71 نفر قربانی این عفونت شده اند.

علاوه بر این، بر اساس آخرین داده ها، با شناسایی 1093 مورد جدید (که بیشترین موارد روزانه در کل دوره شیوع است)، تعداد مبتلایان به بیماری کووید-19 در شهر سن پترزبورگ به 66 هزار و 263 نفر رسیده است که بر اساس این شاخص، پس از مسکو و منطقه مسکو در سراسر روسیه در رتبه سوم واقع شده است.

در این شهر تا به امروز 40 هزار و 970 نفر پس از ابتلا به عفونت کرونا بهبود یافتند و 4 هزار و 24 نفر هم جان خود را از دست داده ا ند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 آذر 1399 بروزرسانی: 14 آذر 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 535

به "نگرانی از وخامت اوضاع در دو شهر عظیم مسکو و سن پترزبورگ روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی از وخامت اوضاع در دو شهر عظیم مسکو و سن پترزبورگ روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید