مینیون ها؛ ظهور گرو؛ شوخی های خنده دار با دنیای کونگ فو

به گزارش دوست داشتنی ها، مینیون ها؛ ظهور گرو دقیقا همان چیزی است که از مینیون ها انتظار دارید. این پنجمین فیلم از این مجموعه است و همان فرمول جاافتاده و تعیین فیلم های قبلی را دنبال می نماید. حال و هوای خنده دار فیلم درست مثل قبلی هاست و شوخی های بصری، طنز دیالوگ ها و خیلی از فراز و نشیب های داستانیش هم همان فرایند قبلی را ادامه می دهند. در واقع دلیلی هم ندارد که سازندگان بخواهند این جهت را تغییر بدهند؛ وقتی تعدادی از مشهورترین و پرطرفدارترین شخصیت های جهان را داشته باشید، دیگر خیلی مجبور نیستید که چیز تازه و غافلگیرکننده ای ارائه کنید.

مینیون ها؛ ظهور گرو؛ شوخی های خنده دار با دنیای کونگ فو

به گزارش خبرنگاران؛ داستان فیلم قبلی این بود که مینیون ها میلیون ها سال در زمین سرگردان بودند و در پی یک موجود شرور می گشتند تا به او خدمت نمایند. اما در این فیلم آن ها رئیس خودشان را پیدا نموده اند؛ رئیس آن ها گروی 11 ساله است. زمان فیلم دهۀ 1970 میلادی است و بزرگترین آرزوی گروی کوچک این است که بتواند به گروه ابرشرور های مورد علاقه اش یعنی گروه 6 خبیث بپیوندد. از شانس خوب گرو پنج نفر از این خبیث ها علیه رئیسشان وایلد ناکلز کودتا می نمایند و او را کنار می گذارند. پس حالا برای اینکه دوباره به 6 خبیث تبدیل شوند به یک نفر دیگر نیاز دارند.

اما وقتی گرو در آزمون مصاحبۀ پیوستن به این گروه حاضر می شود، آن ها او را به خاطر سن کمی که دارد مسخره می نمایند. به همین دلیل گرو برای اثبات خودش سنگ خوش شانسی گروه را می دزدد و آن ها هم برای پس گرفتن سنگ در پی او می فرایند.

برخی از برترین قسمت های فیلم آن جا هایی است که ادای فیلم های مربوط به دهۀ هفتاد (به خصوص فیلم های بروس لی) را درمی آورد. تک تک شخصیت ها هم بی میزان ابله هستند و هم بی نهایت بامزه؛ از راهبۀ نانچیکوباز گرفته تا استاد چو که هم متخصص طب سوزنی است و هم استاد کونگ فو. در واقع اگر جزء هواداران اژد ها وارد می گردد بوده باشید حتما عاشق مینیون ها؛ ظهور گرو خواهید شد؛ اما حتی بدون اینکه هوادار فیلم های رزمی باشید هم کلی به این فیلم خواهید خندید. موقعی که استاد چو می خواهد کاری کند که مینیون ها وحشی درونشان را آزاد نمایند، امکان ندارد که بتوانید جلوی خنده تان را بگیرید.

درست است که عنوان فرعی فیلم ظهور گرو است، اما نمی گردد گفت که گرو نقش اصلی را دارد. در واقع بیشتر تمرکز فیلم روی خود مینیون ها و شوخی های ریز و بامزه و درگیری های احمقانه و خنده دار بین خود آن هاست. برخی از شخصیت های فیلم های قبلی مثل دکتر نفاریو هم حضوری فرعی و حاشیه ای در اینجا دارند. خلاصه اینکه مینیون ها؛ ظهور گرو قطعا نه تحولی در دنیای انیمیشن ایجاد نموده و نه حتی خلاقیت و تغییر عجیب و غریبی در جهت قبلی خودش به وجود آورده است؛ اما با این وجود کاملا سرگرم نماینده است و با شلوغ بازی ها و جوک های پرشمارش بچه و بزرگتر ها را کاملا راضی خواهد نمود.

  • کارگردان: کایل بالدا (Kyle Balda)
  • نویسنده: برایان لینچ (Brian Lynch)
  • تاریخ انتشار: 10 تیر

منبع: slashfilm.com

منبع: فرارو
انتشار: 31 تیر 1401 بروزرسانی: 31 تیر 1401 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1340

به "مینیون ها؛ ظهور گرو؛ شوخی های خنده دار با دنیای کونگ فو" امتیاز دهید

1 کاربر به "مینیون ها؛ ظهور گرو؛ شوخی های خنده دار با دنیای کونگ فو" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مینیون ها؛ ظهور گرو؛ شوخی های خنده دار با دنیای کونگ فو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید