موفقیت دانشجویان دانشگاه تهران در مسابقه بین المللی طراحی باغ هوشمند مسکو 2020

به گزارش دوست داشتنی ها، طرح ارائه شده توسط دانشجویان مهندسی فضای سبز دانشگاه تهران در مسابقه بین المللی طراحی باغ هوشمند مسکو 2020، رتبه سوم و جایزه ویژه این دوره از مسابقات را کسب کرد.

موفقیت دانشجویان دانشگاه تهران در مسابقه بین المللی طراحی باغ هوشمند مسکو 2020

جهت دریافت خدمات طراحی سقف شیروانی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

موفقیت دانشجویان دانشگاه تهران در مسابقه بین المللی طراحی باغ هوشمند مسکو 2020

طرح ارائه شده توسط دانشجویان مهندسی فضای سبز دانشگاه تهران در مسابقه بین المللی طراحی باغ هوشمند مسکو 2020، رتبه سوم و جایزه ویژه این دوره از مسابقات را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران به نقل از دفتر مدیریت سبز، تیم مهندس داوود وفاداری و مهندس عظیمه رمضانی دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی فضای سبز پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران، در مسابقه بین المللی طراحی باغ هوشمند مسکو 2020، علاوه بر کسب مدال برنز برای بخش مسابقه طراحی باغ هوشمند، جایزه ویژه توجه به مفاهیم و ملاحظات پایداری در طراحی و نوآوری و رویکرد خلاقانه برای ارتقای توسعه پایدار را نیز به دست آورد و مورد تقدیر ویژه هیأت داوران این مسابقه بین المللی نهاده شد.

این مسابقه بین المللی با موضوع ویژه طراحی باغ هوشمند و اکولوژیک بین دانشجویان و حرفه مندان جوان و همزمان با نهمین نمایشگاه بین المللی گل و طراحی باغ مسکو برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 255

به "موفقیت دانشجویان دانشگاه تهران در مسابقه بین المللی طراحی باغ هوشمند مسکو 2020" امتیاز دهید

2 کاربر به "موفقیت دانشجویان دانشگاه تهران در مسابقه بین المللی طراحی باغ هوشمند مسکو 2020" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موفقیت دانشجویان دانشگاه تهران در مسابقه بین المللی طراحی باغ هوشمند مسکو 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید