مهم ترین دغدغه نظام تعلیم و تربیت بازگشایی مدارس است

به گزارش دوست داشتنی ها، خبرنگاران/گلستان سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اقدامات برای بازگشایی مدارس، گفت: مهم ترین دغدغه و اولویت نظام تعلیم و تربیت بازگشایی مدارس است.

مهم ترین دغدغه نظام تعلیم و تربیت بازگشایی مدارس است

علیرضا کاظمی عصر امروز پنجشنبه 18 شهریورماه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گلستان اظهار کرد: 27 شهریورماه از نسخه نو اپلیکیشن شاد رونمایی خواهد شد.

وی بیان نمود: شاد به اسم بزرگترین شبکه اجتماعی داخلی، با بیشترین ظرفیت موجود، همانند سال پیش به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان و معلمان قرار خواهد گرفت.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش توضیح داد: مدرسه تلویزیونی ایران علاوه بر نقش اصلی، نقش مکمل در برنامه های آموزشی داشته و از اول مهر آغاز به کار خواهد نمود.

کاظمی اعلام نمود: آموزش حضوری و بازگشایی مدارس، به شکلی آرام، تدریجی و با رعایت ایمنی و سلامت دانش آموزان، در دستور کار وزارت آموزش و پرورش است تا دغدغه خانواده ها، فرهنگیان و مسئولان در این باره کاهش یابد.

هادی حق شناس، استاندار گلستان هم در این جلسه با تأکید بر ضرورت رعایت عدالت آموزشی، به لزوم احداث هنرستان دریایی، در شهرستان گمیشان و هنرستان کشاورزی در شهرستان گرگان و کانون فرهنگی و تربیتی در آق قلا تأکید کرد.

احسان گوهری راد، مدیر کل آموزش و پرورش گلستان هم در این جلسه اظهار کرد: حضور مداوم استاندار در جلسات شورای آموزش و پرورش در سال گذشته، منجر به اجرایی شدن 85 درصد مصوبات این شورا شده است.

وی بیان نمود: تا به امروز 90.15 درصد دانش آموزان پایه اول استان، در سامانه ثبت نام شده و به طور تجمیعی 85.93 درصد دانش آموزان استان در مدارس ثبت نام شده اند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از آموزش و پرورش گلستان، گوهری راد گفت: به منظور بازگشایی باشکوه مدارس، مانور سراسری بازگشایی مدارس را در سراسر استان روز شنبه 20 شهریورماه اجرا خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1027

به "مهم ترین دغدغه نظام تعلیم و تربیت بازگشایی مدارس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین دغدغه نظام تعلیم و تربیت بازگشایی مدارس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید