تور کوبا: مقام آمریکایی: سیاست بایدن درباره کوبا احتیاج به کار بیشتری دارد

به گزارش دوست داشتنی ها، یک مقام ارشد آمریکایی گفت، کاخ سفید توصیه هایی برای آغاز مجدد حواله ها به کوبا دریافت نموده است، اما این اقدام احتیاج به کارهای بیشتری دارد.

تور کوبا: مقام آمریکایی: سیاست بایدن درباره کوبا احتیاج به کار بیشتری دارد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کوبا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کوبا از هاوانا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، یک مقام ارشد دولت بایدن گفت: کاخ سفید توصیه هایی برای آغاز مجدد حواله ها به کوبا دریافت نموده است اما بعضی از آنها را برای کار بیشتر با هدف ایجاد گزینه های نوآورانه فرستاده است تا اطمینان حاصل کند که پول ارسال شده به وسیله آمریکایی های کوبایی به خانواده های خود به دست دولت کوبا، نیفتد.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در ماه جولای از وزارتخانه های خارجه و خزانه داری خواسته بود تا این مساله را آنالیز نمایند که کوبایی های ساکن در آمریکا چگونه می توانند برای اعضای خانواده های خود در کوبا پول حواله نمایند بدون آنکه دولت و ارتش کوبا از آن منتفع گردد.

دولت بایدن تحریم های زیادی را علیه مقام های رسمی و نیروهای امنیتی کوبا اعمال نموده است آن هم به بهانه سرکوب اعتراضات ماه جولای.

محدودیت های شدید علیه حواله های بانکی و اقتصادی در دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ اعمال شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1112

به "تور کوبا: مقام آمریکایی: سیاست بایدن درباره کوبا احتیاج به کار بیشتری دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کوبا: مقام آمریکایی: سیاست بایدن درباره کوبا احتیاج به کار بیشتری دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید