لیگ برتر فوتسال، کوشش کراپ الوند و فرش آرا برای قطعی کردن صعود، مس و گیتی پسند به دنبال تضمین صدرنشینی

به گزارش دوست داشتنی ها، کراپ الوند و فرش آرا می توانند در فاصله یک هفته مانده تا سرانجام مرحله اول لیگ برتر فوتسال، خود را به جمع شش تیم نهایی مرحله دوم مسابقات برسانند.

لیگ برتر فوتسال، کوشش کراپ الوند و فرش آرا برای قطعی کردن صعود، مس و گیتی پسند به دنبال تضمین صدرنشینی

به گزارش خبرنگاران، هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور، عصر امروز (شنبه) در حالی برگزار می گردد که تا به امروز صندلی پنج تیم در مرحله دوم (چهار تیم در میان شش تیم نخست و یک تیم در میان نامزدهای سقوط) قطعی شده و پنج صندلی به جامانده هم در دو هفته به جامانده مشخص خواهد شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

گیتی پسند اصفهان به مصاف اهورا بهبهان می رود. شاگردان وحید شمسایی هفته گذشته فزونی دشواری مقابل شهروند به دست آوردند و صعود خود را به دور دوم قطعی کردند. هرچند صدرنشینی با کسب صندلی سوم جدول هر گروه تفاوتی ندارد، اما گیتی پسند برای اینکه خود را به عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی معرفی کند، به دنبال صعود به صدر جدول گروه الف است. اهورا نیز که کمترین گل زده لیگ را دارد، برای قطعی کردن صعود خود باید در دو بازی آینده بتواند فاصله چهار امتیازی اش را با کراپ الوند جبران کند.

کراپ هم این هفته میزبان مقاومت البرز است. به نظر می رسد شاگردان رضا لک برای صعود به مرحله دوم کار سختی ندارند و آنها با شکست کراپ الوند یا شهید منصوری، به جمع شش تیم برتر رقابت ها می رسند. مقاومت البرز نیز با وجود استراحت هفته گذشته، به خاطر نتایج درخشان هفته های قبل خود به دور دوم صعود کرد و دو ملاقات آینده برای تیم کرجی، تشریفاتی خواهند بود. پدیده این فصل لیگ برتر هم با صدرنشینی گروه الف می تواند شگفتی خود را تکمیل کند.

مس سونگون در نبرد سر و ته جدول گروه ب، مقابل ایمان شیراز صف آرایی می نماید. مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر و صاحب آمار کمترین گل خورده مسابقات، در شش هفته گذشته توانسته پنج بُرد و یک تساوی به دست بیاورد و با بازگشت به دوران اوج خود، یکی از آماده ترین تیم های لیگ به شمار می رود. مس در صورت شکست ایمان و توقف فرش آرا، صدرنشینی خود را در انتها مرحله اول تضمین می نماید. هفته گذشته همچنین سقوط ایمان به مرحله دوم پایین جدول قطعی شد و نماینده شیراز برای حفظ این سهمیه، باید در رقابت سقوط بجنگد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

فرش آرای مشهد هم در این هفته به مصاف تنها رقیب خود برای صعود به مرحله دوم کوشش می نماید. فرش آرا در صورتی که بتواند راگا را در تهران متوقف کند، به جمع شش تیم انتهای می رسد و راگا از آن پس باید برای سقوط نکردن بجنگد. بازارهای کوثر هم اگر بتواند حفاری را شکست دهد، در لیگ برتر ماندنی خواهد شد و راهیابی نماینده اهواز را به مرحله دوم سقوط قطعی می نماید.

برنامه ملاقاتهای کامل هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال به توضیح زیر است:

شنبه 9 اسفندماه 99

گروه الف

گیتی پسند اصفهان - اهورا بهبهان

شهروند ساری - فردوس قم

کراپ الوند - مقاومت البرز

گروه ب

مس سونگون - ایمان شیراز

ملی حفاری - بازارهای کوثر

راگای ری - فرش آرای مشهد

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 753

به "لیگ برتر فوتسال، کوشش کراپ الوند و فرش آرا برای قطعی کردن صعود، مس و گیتی پسند به دنبال تضمین صدرنشینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتسال، کوشش کراپ الوند و فرش آرا برای قطعی کردن صعود، مس و گیتی پسند به دنبال تضمین صدرنشینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید