لیگ برتر بسکتبال بانوان، از اولین پیروزی پالایش نفت آبادان تا شکست سنگین ستاد گاز برابر اکسون

به گزارش دوست داشتنی ها، در ادامه رقابت های لیگ برتر بسکتبال بانوان تیم های پالایش نفت آبادان و اکسون مقابل حریفان خود به مصاف هم رفتند.

لیگ برتر بسکتبال بانوان، از اولین پیروزی پالایش نفت آبادان تا شکست سنگین ستاد گاز برابر اکسون

به گزارش خبرنگار ، در چارچوب رقابت های لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز تیم های پاز تهران - پالایش نفت آبادان و اکسون تهران - ستاد گاز تهران از گروه (ب) مسابقات در تالار بسکتبال تهران به مصاف هم رفتند.

در دیدار اول تیم های پاز تهران و پالایش نفت آبادان رو در روی هم قرار گرفتند که پالایش نفت آبادان با درخشش ساغر حاجیلی توانست با نتیجه 83 بر 58 پاز تهران را در اولین گام از پیش رو بردارد تا فصل نو را با پیروزی آغاز کند.

در تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان ساغر حاجیلی با 26 امتیاز، 2 ریباند و 6 پاس منجر به گل بهترین بازیکن زمین شد. در تیم پاز تهران، سیمین حبیبی عصر با 15 امتیاز و 16 ریباند بهترین بازیکن تیمش بود.

در دومین دیدار امروز تیم های اکسون تهران و ستاد گاز تهران مقابل هم صف آرایی کردند. اکسون تهران پیروز شد ستاد گاز تهران را با نتیجه 95 بر 46 از پیش بردارد.

در تیم بسکتبال اکسون تهران نگین رسولی با 16 امتیاز، 8 ریباند و 5 پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش شد. در مقابل تیم المیرا عربی نژاد از ستاد گاز تهران با 16 امتیاز و 9 ریباند بهترین بازیکن تیمش بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 مهر 1400 بروزرسانی: 16 مهر 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1056

به "لیگ برتر بسکتبال بانوان، از اولین پیروزی پالایش نفت آبادان تا شکست سنگین ستاد گاز برابر اکسون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر بسکتبال بانوان، از اولین پیروزی پالایش نفت آبادان تا شکست سنگین ستاد گاز برابر اکسون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید