قهرمان لیگ برتر هفته آخر معین می شود

به گزارش دوست داشتنی ها، تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است جنگ قهرمانی تا هفته آخر ادامه خواهد داشت و فاصله با استقلال جبران می شود.

قهرمان لیگ برتر هفته آخر معین می شود

محمد منصوری در گفت وگو با پانا، با اشاره به متوقف شدن پرسپولیس مقابل گل گهر گفت: بازی سنگینی بود و یک امتیاز گرفتن در سیرجان خیلی سخت است. آن ها تیم خیلی خوبی دارند و مربی شان هم که نیاز به تعریف ندارد. اگر آن اتفاقات برای گل گهر نمی افتاد، بدون شک الان در کورس قهرمانی بودند. دیدید که چه فوتبالی بازی می کنند. شک نکنید که آن اشتباه، تقصیر فدراسیون بود که باعث شد این تیم را نقره داغ کنند. واقعا رای ناعادلانه بود چرا که به جای یک جریمه، آن ها را دوبل جریمه کردند. مگر می شود یک تیم تخلف کند، تیم های دیگر امتیاز بگیرند؟ یعنی فوتبال ما این قدر بی دروپیکر است که یک باشگاه سرخود بازیکن غیرمجاز بیاورد و بازی دهد؟ مگر خود فدراسیون و سازمان لیگ برای بازیکن خارجی گل گهر کارت صادر نکرده بودند؟ در اصل می خواستند که به این تیم اجازه پیشرفت بیشتر را ندهند و با این رای ترمز گل گهر را کشیدند. هرچه که بود، این یک امتیاز خیلی سخت بود اما آنچه مسلم است این اختلاف امتیاز باعث نمی شود که ناامید شویم.

وی اضافه نمود: حالا که استقلال با 5 اختلاف در صدر واقع شده است، بگویم که مجیدی بعد از رای گل گهر که 2 امتیاز به استقلال اضافه شد، گفته بود آن امتیاز تاثیری در قهرمانی ندارد. به جز 3 قهرمانی پرسپولیس در 5 فصل اخیر که با اختلاف امتیاز بالا قهرمان شد، بقیه قهرمانی های لیگ را بررسی کنید یا با اختلاف یکی دو امتیاز بوده یا با تفاضل گل، پس نمی شود گفت که این 2 امتیاز باد آورده، تاثیری در قهرمانی ندارد. اگر آن دو امتیاز اضافه نبود، الان اختلاف تنها 3 امتیاز بود که با یک بازی هم جبران می شد. متاسفانه دوستان به خاطر یک اتفاق کوچک هوچیگری می کنند اما هزار اتفاق اگر برای خودشان بیافتد، به روی خودشان نمی آورند.

پیشکسوت پرسپولیس شرح داد: برای اینکه تیم ما برای ششمین بار پیاپی قهرمان لیگ نشود، خیلی اذیتش می کنند. از بحث بازیکن خارجی تا بی پولی و خیلی از کارشکنی ها، این تیم فقط دارد از بازیکنان قبلی استفاده می کند. رامین هم با تلاش خودش توانست رضایت نامه بگیرد و به پرسپولیس بیاید. پرسپولیس این قدر شخصیت و روح قهرمانی بزرگ دارد که با وجود این همه آسیب و کارشکنی اما پا پس نکشیده است. مگر گرشاسبی را به بهانه بازنشسته بودن از پرسپولیس کنار نگذاشتند حالا چطور مدیرعامل فولاد است؟ بعد از باثبات بودن پرسپولیس حرف می زند. کدام ثبات؟ بازیکنان بزرگی هرسال از ما جدا شدند و امسال هم 2 بازیکن که ستون اصلی تیم بودند، رفتند. الان نگاهی به تیم ملی بیاندازید، همه، بازیکنانی هستند که در چند سال گذشته از این تیم رفته اند.

محمد منصوری در انتها گفت: این تیم هنوز هم سرپاست و شک نکنید قهرمانی ششم را هم می گیرد. این تیم همان تیمی است که بدون بازیکن و با چند بازیکن زیر 23 سال به فینال آسیا رفته است. این تیم با کارشکنی ها و ضربه های مختلف، ضعیف نمی شود و بیشتر انگیزه می گیرد. هر تیمی جای پرسپولیس بود، کمرش می شکست. اما این تیم با صدرنشینی راضی نمی شود و فقط قهرمانی می خواهد. از الان نمی شود در مورد قهرمانی حرف زد. بازی های خیلی زیادی به جای مانده است و استقلال بازی های آخرش را با تیم های خیلی خوب مثل فولاد، سپاهان، آلومینیوم، گل گهر و پرسپولیس دارد. شک نکنید فاصله کم می شود و پرسپولیس می تواند به صدر برسد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1277

به "قهرمان لیگ برتر هفته آخر معین می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمان لیگ برتر هفته آخر معین می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید