عامل فروش قرص های تقلبی در هرمزگان دستگیر شد

به گزارش دوست داشتنی ها، خبرنگاران/هرمزگان رئیس پلیس فتا هرمزگان از دستگیری عامل فروش ماسک، انواع مواد ضد عفونی و قرص های تقلبی با قیمت های نامتعارف خبر داد.

عامل فروش قرص های تقلبی در هرمزگان دستگیر شد

سرهنگ علی اصغر افتخاری در گفت وگو با خبرنگاران، گفت: متأسفانه در شرایط حساس این ایام و انتشار ویروس کرونا،اشخاص کلاهبردار و فرصت طلب با دروغ پردازی های تبلیغاتی خارج از شبکه های مجاز توزیع و نظارت های سازمان غذا و دارو اقدام به فروش ملزومات بهداشتی ساختگی با برچسب های تقلبی یا قیمت های نامتعارف در فضای مجازی می کنند.

رئیس پلیس فتا استان بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا طی پایش شبکه های اجتماعی مجازی،اقدام به مستندسازی،تشکیل پرونده و دستگیری عوامل فروش پکیج های بهداشتی و دارویی غیرمجاز به ویژه در حال حاضر پیرامون ویروس کرونا می کنند،سپس متهمان به مراجع قضائی تحویل تا مجازات قانونی اعمال شود.

وی با تأکید بر اینکه متهم با تبلیغ محصولات دارویی و بهداشتی در فضای مجازی با برچسب های منتسب به شرکت های دارویی و قیمت های نامتعارف اقدام به فروش پستی اقلام تقلبی می کرد، بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا استان با دریافت مجوز قضائی به محل سکونت متهم اعزام و ضمن دستگیری وی ، بسته های بهداشتی و دارویی غیر مجاز را در انباری منزلش کشف کردند.

این مسئول انتظامی افزود: در بازرسی از منزل متهم 562 عدد ماسک فیلتر دار، 30 عدد ژل ضدعفونی، 9 عدد ژل لاغری و 160 عدد بسته قرص توقیف و متهم پس از تکمیل پرونده به همراه مستندات و اقلام مکشوفه به دادسرا اعزام شد.

وی با اشاره به اینکه آگاهی بخشی و پیشگیری از وقوع جرایم در فضای مجازی از اولویت های پلیس فتا است، خاطر نشان کرد: شهروندان به صورت مستمر برای مطالعه اخبار جرایم سایبری،مصونیت از شگردهای مجرمانه و گزارش جرایم سایبری به وب سایت www.cyberpolice.ir مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 167

به "عامل فروش قرص های تقلبی در هرمزگان دستگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عامل فروش قرص های تقلبی در هرمزگان دستگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید