صفحه خبرنگاران مگ در اینستاگرام راه اندازی شد

به گزارش دوست داشتنی ها، خبرنگاران مگ افتتاح شد!

آژانس مسافرتی خبرنگاران با توجه به ماهیت کاری خود که فروش بلیط هواپیما، رزرو هتل در اقصی نقاط جهان و فروش تورهای متنوع خارجی می باشد، دارای یکی از برترین مجله های گردشگری هم می باشد که روزانه در آن مطالب کامل و جالبی را گردشگری ارائه می دهد. با توجه به رسم همیشگی خبرنگاران مبنی بر داشتن نظم و دقت در انجام کارها، یک تیم تحریریه جوان و خلاق را برای این منظور در نظر گرفته است و روزانه تعدادی پست در حوزه گردشگری برای مخاطبان خود آماده می کنند. اما الی گشت برای این که بتواند گستره مخاطبان خود را وسعت دهد، تصمیم به ساختن صفحه ای در اینستاگرام به نام خبرنگاران مگ کرده است تا بتواند با ارائه گزیده ای از برترین مطالب سایت در آن پیج تعداد مخاطبان خودش را افزایش دهد.

صفحه خبرنگاران مگ در اینستاگرام راه اندازی شد

در صورتی که تمایل دارید روزانه با گزیده ای از مطالب گردشگری و برترین مقاصد برای سفر چه در داخل کشور و چه خارج آشنا شوید می توانید با کلیک بر روی دکمه زیر وارد صفحه اینستاگرام خبرنگاران مگ بشوید.

همانطور که گفتیم یک تیم تحریره جوان و خلاق در پشت پرده مجله گردشگری خبرنگاران واقع شده است که روزانه مطالبی در خصوص برترین مقاصد برای ایرانگردی، شهرهای مجذوب کننده و دیدنی خارجی، راهنمای سفر به اقصی نقاط جهان، نکاتی مهم درباره سفر و بعلاوه ارائه اطلاعات لازم و کافی درباره هتل ها و پروازهایی که در سطح جهان در حال فعالیت هستند را برای مخاطبان فراهم می آورند. صنعت گردشگری یکی از قطب های مهم و پر عایدی در اقتصاد هر کشوری می باشد، از همین رو آژانس مسافرتی خبرنگاران برای توسعه این صنعت ارزشمند در کشور کوشش های بسزایی می نماید و یکی از آن ها همین مجله گردشگری می باشد که هدف آن بالا بردن اطلاعات گردشگری شما عزیزان است.

صفحه رسمی آژانس گردشگری خبرنگاران

البته گفتنی است که آژانس مسافرتی خبرنگاران دارای یک صفحه رسمی با 300 هزار دنبال کننده می باشد که روزانه در آن اطلاعیه هایی در زمینه تخفیف ها و تورهای خود ارائه می دهد، می توانید برای اطلاع از آن ها پیچ eligashtco را هم فالو کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 18 فروردین 1401 بروزرسانی: 18 فروردین 1401 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1245

به "صفحه خبرنگاران مگ در اینستاگرام راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صفحه خبرنگاران مگ در اینستاگرام راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید