تور ارزان هلند: برترین شهر هلند برای زندگی که از آن خبر ندارید!

به گزارش دوست داشتنی ها، هلند یکی از کشورهایی است که نه تنها ایرانی ها بلکه بسیاری از دیگر شهروندان کشورهای دنیا هم تمایل دارند که برای ادامه زندگی به آن مهاجرت نمایند. این روزها برای خیلی ها این سوال وجود دارد که برترین شهر هلند برای زندگی کدام منطقه در این کشور هستند؟

تور ارزان هلند: برترین شهر هلند برای زندگی که از آن خبر ندارید!

با تور ارزان هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

ما برای پاسخ به این سوال در ادامه می خواهیم تا چند شهر هلند که برای زندگی مهاجران مناسب هستند را به همراه اطلاعات کامل آن ها و این که چرا این شهرها برای زندگی مناسب هستند را برای شما مورد آنالیز قرار دهیم تا به این سوال پاسخ دهیم.

خیلی از اشخاصی که کشور هلند را برای ادامه زندگی انتخاب می نمایند، معیارهای مختلفی همانند؛ سطح رفاه، اندازه ریسک پذیری، تعداد افراد خانواده، سن، موقعیت تاهل افراد و بعلاوه تسلط بر روی زبان کشور هلند و یا حتی انگلیسی را باید در نظر بگیرند. در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر، برترین شهر هلند برای زندگی را پیدا نموده و مورد آنالیز قرار دهیم.

همه چیز درباره زندگی در آمستردام

آمستردام پاتخت زیبای کشور هلند است و نامش در اول همه فهرست هایی است که برترین شهر هلند برای زندگی را مورد آنالیز قرار می دهند و انتخاب خیلی ها هم هست. از وجوه مثبت آمستردام این است که در این شهر همه امکانات لازم برای زندگی هم برای مهاجرین و هم برای افراد بومی این شهر موجود است. بر اساس یکی از آمارهای منتشر شده در یکی از مقالات، 45 درصد مردمی که پاسپورت هلندی دارند و در شهر آمستردام به جهان آمده اند، مهاجر بوده اند. ضروری است بگوییم که شرایط زندگی در هلند برای ایرانیان فراهم بوده و پس از دریافت کارت شهروندی می توانند با حقوق برابر با دیگر شهروندان این شهر زندگی نمایند.

آمستردام در بین شهرهای پاک جهان قرار می گیرد و آب و هوای تمیز و خوبی دارد که البته این را بیشتر مدیون فرهنگ دوچرخه سواری مردم این شهر است. درباره شرایط زندگی در هلند می توانید در مطلبی در خبرنگاران، نکات جالبی را مطالعه فرمایید. شرایط زندگی در هلند نه تنها در شهر آمستردام بلکه در دیگر شهرهای این کشور از لحاظ سطح هزینه ای مخصوصا در زمینه خرید ملک بالاست اما اگر دارای مهارت باشید و اقامت شما در این کشور قانونی باشد؛ هم می توانید از پشتیبانی دولت برخوردار گردد و هم شغل مناسبی پیدا کنید. یادتان باشد که برای اقامت در شهر آمستردام به عنوان یکی از برترین شهر هلند برای زندگی حتما برای اجاره مسکن به وسیله آژانس املاکی اقدام کنید که تمامی مجوزهای لازم را دریافت نموده باشد.

لاهه، برترین شهرهای هلند برای زندگی

شهری که ما آن را به نام لاهه می شناسیم اما نام اصلی آن دن هاخ (Den Haag) است، یکی دیگر از گزینه های ما برای آنالیز برترین شهر هلند برای زندگی است. با این که درباره فلسفه نام اصلی شهر لاهه می توانید در مطلب شهر دن هاخ در مجله جهانگردی خبرنگاران اطلاعات بیشتری کسب کنید اما با این حال باید بدانید که؛ لاهه یا همان دن هاخ شهری در غرب کشور هلند است که به عنوان شهری مهم، مرکز و مرکز اداری هلند به شمار میرود.

شهر دن هاخ دارای مساحت زیادی است و به عنوان سومین شهر بزرگ در هلند و دومین شهر جهانگرد پذیر در این کشور، هم از لحاظ جغرافیایی برای اقامت دائمی افراد مناسب است و هم کسب و کارهای مختلفی در آن چه در زمینه اداری و حتی در زمینه جهانگردی و هتلداری در این شهر وجود دارد. این شهر از لحاظ آب و هوایی به خاطر فاصله 11 کیلومتری خود با خط ساحلی هم در شرایط خوب و متعادلی واقع شده است. جاذبه های دیدنی در این شهر بسیار زیاد است و مردم شادی هم دارد.

آیندهوون، هوشمندترین شهر هلند

یکی دیگر از مناطقی که ما می خواهیم آن را در زمینه برترین شهر هلند برای زندگی مورد آنالیز قرار دهیم، شهر آیندهوون است که هم به آن شهر نور می گویند و هم به نام تیم فوتبالش آن را می شناسند. به هر حال آیندهوون پنجمین شهر بزرگ هلند است و از لحاظ امکانات شهری، یک منطقه کاملا مدرن و حتی صنعتی به شمار میرود. در سال 2011 میلادی، شهر آیندهوون توانست تا عنوان هوشمندترین جامعه جهانی را بابت طراحی صنعتی و فناوری که در آن جاری است به دست بیاورد. آیندهوون هم شهری کاملا دانشگاهی به شمار میرود و به همین خاطر می تواند یکی از شهرهای مناسب برای مهاجرت دانشجویان و متقاضیان تحصیل در هلند به حساب بیاید. درباره آیندهوون باید این نکته را بدانید که نزدیک به نیمی از ساکنان این شهر مهاجر و غیر هلندی هستند. اگر می خواهید تا به هلند سفر کنید و در شهرهای مختلف آن اقامت کنید، می توانید به وسیله صفحه رزرو هتل آمستردام به صورت آنلاین به راحتی اقامتگاه مورد نظر خودتان را پیدا نموده و رزرو کنید.

روتردام، یکی از مهاجر پذیرترین شهرهای هلند

روتردام دومین شهر معروف هلندی ها است که با این که محبوبیت آمستردام را ندارد اما با این حال هم جاذبه های تاریخی زیادی دارد هم سطح رفاه مردم و وجود موقعیت های کسب و کار در آن باعث شده است که تبدیل به یکی گزینه های ما برای معرفی به عنوان برترین شهر هلند برای زندگی گردد. معمولا اگر از کسانی که سابقه زندگی در این شهرها را دارند سوال گردد که زندگی در هلند چگونه است در جواب می گویند که در آمستردام و روتردام، می توان از سطح بالایی از رفاه اجتماعی و البته کسب و کار استفاده کرد.

روتردام در واقع یک شهر مدرن و پر جمعیت است که بزرگ ترین بندر در سراسر اروپا را نیز در خود دارد و به همین خاطر بسیاری از شرکت های بسیار مهم در زمینه تجارت های دریایی و یا دیگر کسب و کارها در این شهر حضور دارند. روتردام هم یکی از مهاجرپذیرترین شهرهای هلند است و این را می توان به خوبی از جمعیت این شهر استنباط کرد زیرا، بیش از نیمی از جمعیت مردم این شهر مهاجرین خارجی هستند. آب و هوای شهر روتردام اقیانوسی است و شبکه ای بزرگ و گسترده از راه آهن، رودخانه، جاده ها و راه های مختلف دسترسی دریایی، زمینی و هوایی را دارد. روتردام را به عنوان دروازه اروپا نیز می شناسند. می توانید در مطلب راهنمای سفر به روتردام درباره این شهر و سفر به آن نکات بسیار زیادی را مطالعهه بفرمایید.

ماستریخت، یکی از شهرهای مدرن و مناسب برای زندگی در هلند

یکی دیگر از برترین شهرهای هلند برای زندگی شهری، منطقه ای به نام ماستریخت است که در جنوب هلند قرار گرفته است. این شهر را که ممکن است کمتر نامش را شنیده باشید، یکی از شهرهای قدیمی از دوره رومی ها بوده که کم کم پیشرفت نموده و در قرن حاضر یکی از برترین مناطقی باشد گه شرایط زندگی در هلند برای ایرانیان و دیگر افراد متقاضی برای مهاجرت را فراهم آورد. یکی از دلایلی که باعث شده تا شهر ماستریخت به عنوان گزینه ای مناسب برای مهاجرت مطرح گردد این است که این شهر در مجاورت رودخانه ماس قرار گرفته است.

به همین علت هم انجام مبادلات تجاری و منطقه ای با آلمان و بلژیک، شرایط بسیار مناسبی برای اقامت در آن به وجود آمده است. ماستریخت برای دانشجویان هم گزینه ای مناسب محسوب می گردد زیرا دانشگاهی که در این شهر واقع شده است هم تقریبا تازه تاسیس است و هم بزرگ ترین دانشگاه هلند نیز محسوب می گردد. اگر قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارید می توانید تا برترین دانشگاه های هلند برای تحصیل را در مجله خبرنگاران درباره آن مطالعه نمایید.

در این مطلب برترین شهر هلند برای زندگی مخصوصا برای مهاجران مورد آنالیز قرار دادیم البته اگر شما قصد مهاجرت به هلند را دارید باید نسبت به شرایط خود، تحقیقات جامع تری را انجام دهید. در آخر از شما این سوال را می پرسیم که آیا سابقه سکونت در هلند یا یکی از این شهرها را دارید؟ در این صورت نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای خرید بلیط هواپیما آمستردام می توانید به وب سایت آنلاین خبرنگاران مراجعه کنید تا به راحتی برترین پرواز به این مقصد را خریداری نمایید.

منبع: الی گشت
انتشار: 4 اسفند 1400 بروزرسانی: 4 اسفند 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1209

به "تور ارزان هلند: برترین شهر هلند برای زندگی که از آن خبر ندارید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان هلند: برترین شهر هلند برای زندگی که از آن خبر ندارید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید