صعود سه پله ای پرهام مقصودلو در رنکینگ جهانی شطرنج

به گزارش دوست داشتنی ها، به گزارش خبرنگاران، فدراسیون دنیای شطرنج فهرست جدید برترین های این رشته را اظهار داشت. بر اساس رده بندی جدید منتشر شده و در بخش استاندارد، استاد بزرگ پرهام مقصودلو بدون احتساب افزایش ریتینگ مسابقه جبل اطلارق با سه پله صعود نسبت به ماه گذشته در رده شصت و یکم دنیا قرار گرفته است. وی با 2674 واحد ریتینگ در صدر شطرنجبازان ایرانی قرار گرفته است.

صعود سه پله ای پرهام مقصودلو در رنکینگ جهانی شطرنج

در این بخش از رنکینگ فیده سید محمد امین طباطبایی با 2638 واحد و پویا ایدنی با 2577 واحد ریتینگ در رده های دوم و سوم قرار گرفتند. همچنین احسان قائم مقامی، سید خلیل موسوی، آرین غلامی، مسعود مصدق پور و امیررضا پوررمضانعلی در رده های بعدی جای گرفتند.

در بخش استاندارد رنکینگ فیده، مگنوس کارلسن قهرمان حال حاضر دنیا با 2862 واحد ریتینگ در صدر برترین شطرنجبازان دنیا قرار گرفته است. فابیانو کاروانا آمریکایی با 2842 واحد ریتینگ و دینگ لیرن چینی با 2805 واحد ریتینگ در رده رده های دوم و سوم برترین شطرنجبازان جای گرفتند.

همچنین در رنکینگ جدید فیده سارا سادات خادم الشریعه با 2494 واحد ریتینگ در رده سیزدهم برترین شطرنجبازان دنیا در بخش استاندارد قرار گرفته است و صدرنشین دیگر شطرنجبازان ایران در این بخش است. مبینا علی نسب با 2333 واحد ریتینگ در رده دوم قرار گرفته است و آتوسا پورکاشیان با 2305واحد در صندلی سوم ایستاد.

میترا حجازی پور، غزل حکیمی فرد، آناهیتا زاهدی فر، آنوشا مهدیان، مطهره اسدی، هانیه خلجی و طناز ازلی در رده های بعدی جای گرفتند.

در بخش استاندارد رنکینگ بانوان، هو یفان با 2664 واحد همچنان صدرنشین است. جو ونجون با 2583 واحد ریتینگ در رده دوم قرار گرفته است و هومپی کونرو با 2580 واحد در رده سوم ایستاد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 17

به "صعود سه پله ای پرهام مقصودلو در رنکینگ جهانی شطرنج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود سه پله ای پرهام مقصودلو در رنکینگ جهانی شطرنج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید