ساخت 110 هزار واحد مسکونی ویژه محرومان در کشور

به گزارش دوست داشتنی ها، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در حال حاضر 110 هزار واحد مسکونی ویژه افراد کم برخوردار و اقشار محروم کشور در حال ساخت است.

ساخت 110 هزار واحد مسکونی ویژه محرومان در کشور

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، باقر نوبخت یکشنبه شب در حاشیه سفر به آذربایجان غربی اظهار کرد: هم اکنون 110 هزار مسکن ویژه محرومان در حال احداث است که تا به امروز 45 هزار واحد تحویل داده شده است.

وی با بیان اینکه در این سفر علاوه بر افتتاح دو هزار واحد مسکونی زلزله زدگان هزار واحد مسکن روستایی نیز به بهره برداری می رسد، اضافه نمود: همچنین احداث سه هزار واحد مسکن روستایی استان کلنگ زنی می گردد.

نوبخت با اشاره به صرف پنج هزار و 100 میلیارد تومان در زمینه احیای دریاچه ارومیه عنوان نمود: از ابتدای فعالیت دولت 5 هزار و 100 میلیارد تومان، برای احیای دریاچه ارومیه سرمایه گذاری شده با اینکه منابع اقتصادی دولت محدود است، ولی خوشبختانه مسئله ای از نظر اقتصادی برای تکمیل پروژه ها نداریم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره زمینه سازی برای اتمام 36 طرح زیربنایی استان آذربایجان غربی در این سفر دو روزه که با صرف اعتباری بالغ بر هزار و 900 میلیارد تومان در حال احداث است، اظهار کرد: در شش ماه آینده قبل از اتمام فعالیت دولت اعتباری بالغ بر 620 میلیارد تومان به این طرح ها تزریق می گردد.

وی با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی برای اتمام 22 طرح فراوریی مهم در استان آذربایجان غربی که با صرف اعتباری بالغ بر 550 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در حال اجراست، گفت: تمام کوشش برای اتمام این طرح ها توسط را به کار خواهیم گرفت با اتمام این طرح ها زمینه اشتغال 950 نفر در استان فراهم می گردد.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه برای آنالیز شرایط طرح های احیای دریاچه ارومیه و شرایط اعتباری استان یکشنبه شب وارد ارومیه شد.

با حضور محمدباقر نوبخت روز دوشنبه شورای برنامه ریزی و توسعه برگزار و تفاهم نامه مربوط به احداث سه هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن برای محرومان امضا و پروژه های جهش فراوری استان منعقد می گردد.

سفر به قطور و افتتاح 2 هزار واحد مسکن روستایی برای زلزله زدگان قطور، حضور در پیرانشهر و بازدید از تونل انتقال آب هم در برنامه سفر نوبخت واقع شده است.

مهمترین پروژه استان طرح انتقال آب به دریاچه ارومیه است که سالانه 650 میلیون متر مکعب از سد کانی سیب آب به دریاچه راهنمایی خواهد شد و در برنامه بازدید دکتر نوبخت واقع شده است.

بازدید از بیمارستان فوق تخصصی زنان، تالار عظیم ارومیه، ستاد دانشگاه واقع در باغ رضوان، حضور در روستای آلمان آباد و کلنگ زنی سه هزار واحد ذکر شده به همراه افتتاح یک هزار واحد مسکونی جدید دیگر انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 718

به "ساخت 110 هزار واحد مسکونی ویژه محرومان در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت 110 هزار واحد مسکونی ویژه محرومان در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید